X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Poczta Polska zmienia oblicze

Ostatnia aktualizacja: 04.07.2012 15:40
- Pojawi się po raz pierwszy perspektywa klienta. Była zawsze perspektywa ministerstwa, perspektywa partii politycznej, koterii, dostawców, a nigdy nie było klienta, bo urząd rządził się własnymi prawami - mówi Jerzy Jóźkowiak, prezes Poczty Polskiej.
Audio
  • "Salon Ekonomiczny Trójki i Dziennika Gazety Prawnej", 3.07.2012
Poczta Polska
Poczta PolskaFoto: Wikimedia Commons CC / burts

Jerzy Jóźkowiak, prezes Poczty Polskiej, przekonuje, że restrukturyzacja dopiero się zaczęła, a ponieważ poczta jest dużym przedsiębiorstwem i nie da się jej restrukturyzować kawałkami, ale jak zapewnia prezes, jest plan i strategia, ale sam proces trochę potrwa.
Jerzy Jóźkowiak przekonuje, że z pocztą jest jak …z dinozaurem, który na skręcenie w innym kierunku potrzebuje trochę czasu. - Państwo nadal będą widzieli placówki starego typu, nieciekawe loga, ale stopniowo będziemy przebudowywać całą sieć Poczty Polskiej pod kątem - uwaga, po raz pierwszy historycznie - obsługi klienta – opowiada Jerzy Jóźkowiak. nie ma siły na eksperymenty, a z drugiej strony potrzebuje dobrej kuracji uzdrawiającej i taką kurację jej aplikujemy w tej chwili.
Paweł Sołtys i Marcin Piasecki zapytali gościa także o zdjęcie, które w internecie robi furorę, a jest na nim jedna z placówek pocztowych, gdzie otworzono "Strefę 24h", która ma być czynna w godzinach pracy urzędu pocztowego, czyli poniedziałek-piątek 8-21, sobota 8-14. – Pozwoliłem sobie nawet na komentarz, że to jest scena jak z filmu "Miś", że "najbliższy taras widokowy jest czynny we Wrocławiu" - mówi Jerzy Jóźkowiak.


Gość "Salonu Ekonomicznego Trójki i Dziennika Gazety Prawnej” wyjaśnia, że to jest tzw. dobra wola pocztowców, którzy chcieli wszystko zrobić sami dobrze i szybko i zamiast nazwy "Strefa24" powinna być "Strefa samoobsługowa w trakcie pilotażu”. - Zmieniamy nazewnictwo, co nie zmienia postaci rzeczy, że strefy 24-godzinne docelowo w poczcie będą w tych miejscach, w których są potrzebne i będą służyły ludziom - podkreśla prezes poczty.
Zobacz rozmowę z Jerzym Jóźkowiakiem:

W audycji "Salon Ekonomiczny Trójki i Dziennika Gazety Prawnej” również o rentowności i konkurencji Poczty Polskiej oraz sprzedaży jej nieruchomości .

Czytaj także

Wyniki Poczty Polskiej lepsze od oczekiwań

Ostatnia aktualizacja: 17.05.2012 14:05
Zysk brutto Poczty Polskiej w 2011 roku wzrósł o 154 proc. w porównaniu do roku 2010 r. i sięgnął 158,8 mln zł.
rozwiń zwiń