X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Co powinno się znaleźć wiosną na talerzu biegacza?

Ostatnia aktualizacja: 22.03.2018 19:00
Nadeszła wiosna, dzięki czemu do diety każdego biegacza powoli mogą powracać warzywa i owoce sezonowe.
Audio
  • Wiosenna dieta biegacza (Biegam, bo lubię/Trójka)
Zdjęcie ilustracyjne
Zdjęcie ilustracyjneFoto: George Rudy/Shutterstock.com

– Jesteśmy już trochę wygłodniali świeżych, chrupiących i soczystych smaków lata. Dalej ich nam brakuje. Myślę, że powoli możemy sięgać po owoce mrożone, które trochę nam tego dostarczą. Dalej powinniśmy jeść dynie, warzywa korzeniowe. Będą one wciąż fajnym akcentem w potrawach przejściowych – mówi dietetyk Urszula Somow.

Jakie pomysły na przepisy dla biegaczy pojawiły się w audycji? Zapraszamy do wysłuchania dołączonego nagrania.

*** 

Tytuł audycji: Biegam, bo lubię
Prowadzą: Krzysztof Łoniewski i Paweł Januszewski
Gość: Urszula Somow (dietetyk)
Data emisji: 22.03.2018
Godzina emisji: 17.21

ml/mk

Czytaj także

Jak wrócić do treningów na pełnych obrotach?

Ostatnia aktualizacja: 08.03.2018 17:41
Zbliża się wiosna, a to oznacza, że sporo osób zdecyduje się na bieganie lub na powrót do treningów po zimowej przerwie. Jak się do tego przygotować? 
rozwiń zwiń

Czytaj także

Bieżnia antygrawitacyjna. Nie tylko dla biegaczy po urazach

Ostatnia aktualizacja: 15.03.2018 18:00
– To urządzenie może nie kosmiczne, ale stosujące technologię NASA. Trening antygrawitacyjny pozwala pacjentowi, biegaczowi na poprawę treningu, ochronę swoich stawów i zwiększenie wydolności fizycznej organizmu – wyjaśnia dr Piotr Budzyński. 
rozwiń zwiń