Reklama w sieci: "Natarczywa już nie działa"

Ostatnia aktualizacja: 12.11.2014 19:00
Pierwsze banery były siermiężne, potem stały się nachalne, dziś właściciele firm już wiedzą, że w sieci trzeba reklamować się inteligentnie.
Audio
  • Historia reklamy internetowej w pigułce (Czwórka/Efekt: WOW)
Od 20 lat właściciele firm mogą reklamować swoje usługi w internecie. Prześledziliśmy te dwie dekady pod kątem rozwoju rynku i reklamy w sieci
Od 20 lat właściciele firm mogą reklamować swoje usługi w internecie. Prześledziliśmy te dwie dekady pod kątem rozwoju rynku i reklamy w sieciFoto: Glow Images/East News

Reklama w internecie istnieje już od 20 lat. - Pierwsza reklama to był standardowy plik graficzny, czyli tak zwany "gif" - wspomina Łukasz Kapuśniak, analityk marketingu. - W tamtych czasach strony w sieci nie były przeładowane obrazami, więc jakiekolwiek elementy graficzne cieszyły się dużym zainteresowaniem.

Po czarnym banerze przyszła era... technikoloru. - Pod koniec lat 90. furorę robił znacznik "blink" - mówi  Piotr Prajsnar z Cloud Technology. - Zastosowanie go powodowało, że tekst na ekranie mrugał. I był taki moment, że większość stron działała na tej zasadzie.

Jak reklama internetowa wygląda dziś i na czym polega podejście behawioralne do klienta dowiesz się słuchając nagrania audycji.

***

Przygotował: Mateusz Kulik

Gość: Łukasz Kapuśniak, analityk marketingu, Piotr Prajsnar, Cloud Technology;

Data emisji: 12.11.2014

Godzina emisji: 17.00
Materiał został wyemitowany w audycji "Efekt: WOW".

(kul)

Czytaj także

Metamorphosis - alkomat niecodzienny

Ostatnia aktualizacja: 07.10.2014 18:03
W Seulu powstał absolutnie niezwykły alkomat. Jest to element... garderoby. Na jakiej zasadzie działa i czy będzie można go normalnie kupić w sklepie?
rozwiń zwiń
Czytaj także

Jak wybrać sprzęt grający do samochodu?

Ostatnia aktualizacja: 01.11.2014 17:50
Na co warto zwrócić uwagę podczas zakupu sprzętu audio do samochodu? O tym porozmawiamy w audycji "Zmiennicy" w niedzielne popołudnie.
rozwiń zwiń
Czytaj także

Koniec MP3. Nadchodzi era chmury?

Ostatnia aktualizacja: 06.11.2014 18:50
Zakończyła się produkcja iPoda Classic, symbolicznie umierają odtwarzacze MP3. Dzisiaj liczy się streaming i chmura.
rozwiń zwiń