600 tysięcy ulotek akcji "Orzeł może" spadło na Wrocław!

  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Mail
600 tysięcy ulotek akcji "Orzeł może" spadło na Wrocław!
2 maja, podczas inauguracji akcji "Orzeł może", setki tysięcy ulotek zostały rozrzucone na wrocławski Rynek i plac Solny. Foto: Fot. Joanna Dzikowska / Agencja Gazeta

2 maja, podczas inauguracji akcji "Orzeł może", setki tysięcy ulotek zostały rozrzucone na wrocławski Rynek i plac Solny. Za zebrane ulotki można było zdobyć m.in. fantastyczne Trójkowe gadżety.

Posłuchaj

"Wrocławianie uśmiechają się na co dzień". Relacja Michała Nogasia (Do południa/Trójka)
+
Dodaj do playlisty
+

W czwartek, 2 maja, w Dniu Święta Flagi Rzeczypospolitej Polskiej w południe na wrocławskim Rynku nastąpiło uroczyste wciągnięcie flagi na maszt. Wrocławianie mogli zobaczyć defiladę, pokaz musztry, posłuchać koncertu Orkiestry Reprezentacyjnej Wojsk Lądowych i obejrzeć wystawę sprzętu wojskowego.

Tego dnia w ramach inauguracji wielkiej akcji społecznej Trójki i "Gazety Wyborczej" "Orzeł może" we Wrocławiu o godz. 14.00 ze śmigłowców zostały rozrzucone na Rynek i plac Solny kolorowe ulotki, promujące akcję i zawierające żartobliwe, patriotyczne wierszyki. -  Spisali się nasi żołnierze, to wszystko pięknie wyglądało - relacjonował Michał Nogaś.

/

Słuchacze i czytelnicy, którzy zbiorą najwięcej ulotek, mogli wziąć udział w konkursie z nagrodami . "Punkt zwrotny" ulotek został uruchomiony przy placu Solnym 2/3 , w siedzibie "Gazety Wyborczej" i był czynny od godz. 14.00 do 18.00 .

"Orzeł może" zawitał 2 maja także do Krakowa , Poznania i Warszawy

W zależności od wagi przyniesionych ulotek, Trójka będzie nagradzać uczestników zabawy swoimi gadżetami. 133 zdobywców największej ilości ulotek otrzyma specjalnie zaprojektowane, designerskie zegarki z orłem.  
W ramach akcji "Orzeł może" zostanie m.in. zaprojektowana "Wspólna Metka" . Od 2 do 26 maja na stronie orzelmoze.pl i za pomocą aplikacji na facebookowym profilu Trójki, można wybrać trzy spośród 15 najlepiej opisujących nas – Polaków zalet. W ten sposób zostanie wygenerowana osobista metka z określonym składem procentowym cech każdej osoby. Trzy najczęściej wybierane przez użytkowników zalety trafią do "Wspólnej Metki", która będzie zaprezentowana 4 czerwca, w dniu zakończenia akcji. Akcję przygotowała i zrealizuje agencja Hypermedia Isobar.

Więcej zdjęć z wrocławskiej części akcji "Orzeł może" można zobaczyć na lokalnej stronie Gazety.pl. Wystarczy kliknąć tu.

Polecane