Słuchaj
więcej

"Się słucha się!" - Czwórka zmienia się dla Was!

09.10.2014 19:02
Wystartowała reklamowa kampania wizerunkowa Czwórki. Działania reklamowe - obejmą swoim zasięgiem osiem największych aglomeracji i będą skierowane do słuchaczy w wieku 15-30 lat.
Studio Czwórki
Studio CzwórkiFoto: Czwórka

/

Działania, mające promować nowy wizerunek anteny, rozpoczęły się od akcji, w ramach której już od 1 października na billboardach można było zobaczyć intrygujące hasła - "się słucha się" oraz "się dzieje się". Teraz kampania reklamowa obejmie osiem miast Polski: Warszawę, Kraków, Poznań, Szczecin, Trójmiasto, Łódź, Wrocław i Katowice. Główne hasło kampanii - "Czwórka. Się słucha się" - będzie modyfikowane w zależności od typu nośnika i umiejscowienia reklamy.

Zgodnie z zapowiedzią, chcemy wysłać pozytywny przekaz, zachęcać do działania i wspólnej zabawy, bo w Czwórce program się tworzy się w oparciu o interakcję ze słuchaczami. Po ogłoszeniu wyników konkursu na agencję kreatywną hasło niepostrzeżenie weszło w komunikację redakcyjną. Niełatwo było opanować naszych dziennikarzy i do samego końca utrzymać hasło w tajemnicy. Liczę, że również słuchacze przyjmą nasze hasło z entuzjazmem i będą tworzyć jego nowe warianty - mówi Iwona Kostka-Kwiatkowska, Dyrektor Radiowej Czwórki .

Kampania ma charakter wizerunkowy, a jej celem jest pozyskanie nowych słuchaczy, ludzi twórczych i aktywnych, pełnych pasji, z dystansem do siebie i otaczającej ich rzeczywistości. Kampania współgra z jesienną ramówką, którą Radiowa Czwórka wprowadziła pod koniec września.

Zobacz także: Nowi dziennikarze i nowe audycji w Czwórce. Dzieje się! <<<

Muzyczna, żywiołowa i radosna Czwórka stawia na interakcję ze słuchaczami współtworzącymi playlisty i mającymi wpływ na to, co powinno pojawić się na antenie. Radiowa Czwórka w nowej odsłonie zachęca do działania, tworzy okazję do wspólnej zabawy, ma na celu rozwijać, bawić i pobudzać do aktywności, zachowując przy tym dotychczasowe elementy wyjątkowego charakteru  multimedialnego radia, które kreuje trendy i prezentuje twórczość młodego pokolenia pomijaną przez innych nadawców.

Kreację przygotowała agencja We Love Ads, a za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Value Media we współpracy z Agencją Promocji Polskiego Radia oraz zespołem Programu 4.

(mat.pras./kd)

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak
Henryk Sienkiewicz

Czytaj także

Magdalena Kielar: z "Radioterapii" do "Thorgala"

20.02.2014 14:00
Występująca w "Radioterapii" aktorka Magdalena Kielar kończy właśnie studia z Totalnej Biologii i uczestniczy w nagraniach do ekranizacji jednej z przygód Thorgala.
rozwiń zwiń

Czytaj także

"Długa Ziemia" - słuchowisko na podstawie powieści Terry'ego Pratchetta

13.03.2015 09:00
Co stanie się, gdy ludzie zrozumieją, że nie są sami we wszechświecie? O tym w nowym słuchowisku multimedialnym Czwórki - radiowej adaptacji powieści zmarłego 12 marca Terry’ego Pratchetta i Stephena Baxtera "Długa Ziemia".
rozwiń zwiń

Czytaj także

Dyskusje, kontrowersje - nowa audycja w Czwórce

16.09.2014 12:00
29 września startuje jesienna ramówka Czwórki. W programie nie zabraknie audycji o charakterze publicystycznym. Na swój autorski program, który dotyczyć ma tematów społecznych, zaprosił w "Poranku OnLine" Piotr Firan.
rozwiń zwiń