Lil Uzi Vert oficjalnie stał się artystą niezależnym, podpisując kontrakt z Roc Nation Distribution (której właścicielem jest Jay-Z) przy jednoczesnym zachowaniu pełnych praw do swoich masterów. Dodatkowo zawarto porozumienie z Roc Nation Publishing - to nowe warunki współpracy dają Uziem znaczną swobodę kreatywną i kontrolę nad przyszłą twórczością.
W ten sposób Lil Uzi Vert dołącza do Jay-Z i Rihanny jako jednych z niewielu artystów zarządzanych i dystrybuowanych przez Roc Nation, jednocześnie pozostając niezależnym twórcą. Dotychczasowy kontrakt Uziego kończył się wraz z wydaniem "Eternal Atake 2" w listopadzie 2024 roku, które zostało opublikowane przez Atlantic i Generation Now. Z okazji zmiany w wydawnictwie raper wydał dwa nowe numery.
"Chanel Boy"
Pierwszym z nowych singli jest "Chanel Boy", wyprodukowany przez ZeeGoinXrazy. Utwór łączy syntezatorowe brzmienia z typowym autotunem Uziego i tematyką luksusu (tak, rapuje m.in. o ubraniach i dodatkach od Chanel, tytuł nie kłamał). Utwór wyszedł razem z teledyskiem, w którym również pojawiają się elementy marki Chanel (np. poduszki, sneakersy), a Uzi pokazuje swój nowy styl życia.
"Relevant"
Kilka godzin po "Chanel Boy" Uzi wypuścił drugi singiel, "Relevant", który powstał we współpracy z producentami Trillionem, Rimą i Trillą. Teledysk ukazuje Uziego w intensywnych i nieoczywistych stylizacjach - jak to ma w zwyczaju. Dwa teledyski jednego dnia podkreślają silny wizualny aspekt jego nowej twórczości. W tekście utworu Uzi afirmuje swój status w branży - mówi, że nadal ma wpływ i pozostaje ważny na scenie muzycznej.
***
gV