X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Samochodowy design

Ostatnia aktualizacja: 17.03.2011 10:32
Czy robić samochód, który nikogo nie urazi i będzie taki jak chleb z masłem, czyli zupełnie banalny, czy taki, który spolaryzuje opinię i cześć ludzi go znienawidzi ?
Audio

- Czy robić samochód, który nikogo nie urazi i będzie taki jak chleb z masłem, czyli zupełnie banalny, czy taki, który spolaryzuje opinię i cześć ludzi go znienawidzi – tak dylemat obecnych producentów samochodów widzi Piotr Frankowski, redaktor naczelny magazynu „Top Gear”.


Były samochody kanciaste, były opływowe, teraz na topie są naszpikowane światełkami LED. Moda jednak przemija… ale i powraca. Jak bumerang na ryku pojawia się styl retro.  – Na retro można patrzeć różnie. Nie każdy lubi taki dosłowny cytat – mówi Piotr Frankowski.

Nowy Chevrolet Camaro, Dodge Challenger, czy Ford Mustang, w którym zamontowano trójdzielne światła tylne nawiązujące do lat 60., podobają się tylko niektórym . Decydując się na produkcję takich samochodów koncerny  stają przed dylematem: czy wypuszczać odważnie wyglądające modele, które mają taką samą szansę spodobać się, jak i nie, czy produkować „grzeczne pewniaki”, do których nikt nie będzie mógł mieć zarzutu i które będą wybierane dlatego, że są „normalne”.

- Wydaje mi się, że teraz będzie coraz więcej samochodów, które spolaryzują opinię – mówi Piotr Frankowski.

Takiemu trendowi będzie sprzyjał rozwój techniki. Dzięki najnowszym rozwiązaniom coraz częściej i coraz łatwiej producentom będzie wypuszczać na rynek krótkie serie, ale za to bardzo odważnych w swoim designie modeli. Za tym idzie również szansa na obniżenie cen takich „wyjątkowych” pojazdów.

- Salon w Genewie pokazał, że są samochody, które mają dużo koni i jeżdżą bardzo szybko, i wyglądają bardzo dobrze, niekoniecznie muszą kosztować miliony euro – dodaje gość Czwórki.


A czym wyróżniały się pojazdy podczas salonu motoryzacyjnego w Genewie? Kto jest mistrzem samochodowego designu? Jeśli jesteście ciekawi, posłuchajcie fragmentu audycji „Czwarty Wymiar”. Dźwięk znajduje się w ramce po prawej stronie.


KaW

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Salon Samochodowy w Genewie. 700 marek samochodów, 170 premierowych aut

Ostatnia aktualizacja: 03.03.2011 17:25
Najważniejszym tematem salonu jest ekologia - ponad 40 najnowszych modeli aut to samochody przyjazne środowisku.
rozwiń zwiń