X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Wiemy co kupujemy? Sprytne techniki sprzedażowe

Ostatnia aktualizacja: 02.12.2019 20:22
Znów ogarnie nas szał zakupów, nawet jeśli powtarzamy sobie, że w tym roku mu nie ulegniemy. Dlaczego tak się dzieje? Jakie mechanizmy stoją za tym, że kupujemy dużo i rzeczy nie zawsze nam potrzebne?
Audio
  • Dlaczego zakupy nas uzależniają? (Czat Czwórki)
zdjęcie ilustracyjne
zdjęcie ilustracyjneFoto: Andreas Lischka/Pixabay

Nowoczesny e-marketing. Uzależnia od robienia zakupów?

Zaproszeni do studia Czwórki eksperci twierdzili, że to możliwe. - Najczęściej działa to na osoby samotne. Zakupy są często odskocznią od szarej rzeczywistości. Ci, którzy nie spędzają czasu w gronie znajomych, wypełniają go w inny sposób, np. wkładając do koszyka niepotrzebne produkty - mówił Łukasz Świrgał z CEO Brandwise. 

Mamy potrzebę istnienia w społeczności, galerie handlowe dają nam to złudzenie Łukasz Świrgał

Dlaczego dajemy się nabrać na techniki sprzedażowe? 

Alexandara Potrykus-Wińcza z Mood Media wyjaśniała, że w galeriach handlowych jest po prostu przyjemnie. - Zwłaszcza jesienią i zimą, kiedy za oknem szaro i brakuje nam słońca. Galeria handlowa daje dużo sztucznego światła, otoczkę miłej i ciekawej atmosfery, oprócz zakupów możemy miło spędzić tam czas, zjeść, coraz częściej skorzystać z oferty kulturalnej - wyliczała.

zdjęcie ilustracyjne zdjęcie ilustracyjne

Dobre, bo polskie? Dlaczego warto wybierać lokalny produkt?

Tymczasem jak przekonuje Artur Niewrzędowski, ambasador akcji "Wybieram 590" i Jacek Kowalczyk z firmy Grand Thorton przekonują do kupowania lokalnych produktów. - Z każdej złotówki z zakupu produktu wyprodukowanego w Polsce, w rodzimym budżecie zostaje 79 groszy. Zamożność nas wszystkich zależy od naszych konsumenckich decyzji zakupowych. Wybierając lokalny produkt, budujemy stabilność gospodarczą kraju, w dodatku to ekologiczne - wyjaśniali. 

Jak robić rozsądne zakupy? Kto jest bardziej podatny na sugestie specjalistów sprzedaży: kobiety, czy mężczyźni? Jak działają na nas muzyka i zapachy? Jak działa reklama w sieci? Więcej na ten temat w nagraniu.

***

Tytuł audycji: Czat Czwórki

Prowadzi: Piotr Firan 

Goście: Alexandara Potrykus-Wińcza (Mood Media), Łukasz Świrgał (CEO Brandwise)

Data emisji: 2.12.2019

Godzina emisji: 15.08

ac

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak