Nowe Technologie

Mobilna drukarka POS

Ostatnia aktualizacja: 03.11.2013 03:12
Nowa termiczna drukarka paragonów TM-P80 oferuje szereg możliwości podłączenia, długo pracuje na baterii i jest wyposażona w funkcje oszczędzania papieru, dzięki czemu z pewnością sprawdzi się w każdym wymagającym środowisku pracy.
Epson TM-P80
Epson TM-P80 Foto: materiały promocyjne

Urządzenie opracowane przez czołowego europejskiego producenta drukarek POS umożliwia szybkie drukowanie w punkcie sprzedaży — może wydrukować np. kody QR czy paragony w zupełnie dowolnym miejscu. Model TM-P80 trafi do sprzedaży w listopadzie 2013 r.

Z drukarką TM-P80 można połączyć się przez Bluetooth lub Wi-Fi, co zwiększa jej elastyczność oraz mobilność. Model z funkcją Wi-Fi korzysta z technologii ePOS-Print firmy Epson, umożliwiając drukowanie paragonów, biletów i kuponów niemal w dowolnym miejscu bezpośrednio z urządzeń mobilnych. Funkcjonalność ta jest dostępna z poziomu dowolnej przeglądarki internetowej obsługującej HTML5 i nie wymaga komputerów, serwerów ani sterowników. Drukarkę można z łatwością zintegrować z istniejącym systemem informatycznym. Łączność przez Bluetooth umożliwia bezpośredni wydruk w dowolnym miejscu, nawet na zewnątrz, bez konieczności połączenia z siecią.

  • Opcjonalna ładowarka umożliwia ładowanie do czterech baterii jednocześnie, dzięki czemu można, w razie potrzeby, wymienić je w jednej z kilku używanych drukarek. Mechanizm wkładania papieru „drop-in” ułatwia wymianę papieru, skracając tym samym czas oczekiwania klientów.
  • Model TM-P80 trafi do sprzedaży w listopadzie 2013 r. w sugerowanej cenie detalicznej 3035 zł w wersji Wi-Fi i 2670 zł w wersji Bluetooth.



autor: Informacja prasowa

Zobacz więcej na temat: drukarka drukarka POS epson

Czytaj także

Kompaktowa drukarka POS

Ostatnia aktualizacja: 05.09.2013 15:05
Firma Epson prezentuje model TM-T70II o dużej szybkości drukowania, ożywiający wydruki paragonowe dzięki drukowaniu w skali szarości. Urządzenie jest przeznaczone do sklepów o dużym ruchu oraz hoteli i ma pomóc firmom usprawnić obsługę klienta.
rozwiń zwiń