X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem
Nowe Technologie

Trendy w druku biurowym

Ostatnia aktualizacja: 12.08.2013 10:11
W rozwoju nowoczesnych urządzeń drukujących kluczowymi słowami będą kompatybilność, konsumeryzacja i konwergencja. Zgodnie z tym trendem model komputer – drukarka zmienia się w kierunku urządzenia mobilne/chmura – drukarka.
Trendy w druku biurowym
Foto: glowimages.com

Według danych IDC w 2015 roku ponad 37% wszystkich pracowników  będzie pracowało w modelu niestacjonarnym. Coraz większe znaczenie zyskuje również zjawisko Bring Your Own Device oraz konwergencja. Te trendy oraz rosnąca popularność drukowania w chmurze sprawiają, że klasyczny model drukarka – komputer będzie coraz mniej dominujący.

Na znaczeniu zyskują takie możliwości, jak: przesyłanie polecenia druku z poziomu smartfona czy tabletu oraz szybki druk dokumentów przechowywanych w chmurze. Urządzenia drukujące stają się coraz bardziej wielofunkcyjne, muszą być też kompatybilne ze znacznie większą liczbą urządzeń niż dotychczas. Zmianie powinna również ulec konstrukcja polityki bezpieczeństwa danych oraz zarządzanie obiegiem dokumentów w firmie.

Projektanci wielofunkcyjnych urządzeń drukujących muszą reagować bardzo szybko na zmiany zachodzące na rynku. Nowe funkcjonalności oferowane przez nowoczesne MFP pozwalają wprowadzić druk i związane z nim usługi na kolejny poziom.  Rozwój nowoczesnych technologii otworzył zupełnie nowe możliwości realizacji codziennych obowiązków zawodowych.

  • Wszystkie dostępne w sprzedaży linie wielofunkcyjnych urządzeń drukujących Konica Minolta to modele „Cloud ready”.  Użytkownicy rozwiązań Konica Minolta mogą także skorzystać z dedykowanej drukowi w chmurze usługi „EveryonePrint” oraz aplikacji dostępnych na „bizhub MarketPlace”. Dzięki tym rozwiązaniom możliwe jest bezpieczne i nie wymagające  instalowania dodatkowych aplikacji drukowanie z poziomu urządzeń mobilnych. Bezpośrednio na MFP można zainstalować jedną z dostępnych na „bizhub MarketPlace” aplikacji umożliwiających m.in. bezpośrednie łączenie urządzenia z Microsoft SharePoint czy Google Drive.



autor: Informacja prasowa

Zobacz więcej na temat: byod druk konsumeryzacja

Czytaj także

5 zasad BYOD

Ostatnia aktualizacja: 25.02.2013 09:54
W czwartym kwartale 2012 odnotowano rekordową sprzedaż iPadów (22,9 miliona) i iPhonów (47,8 miliona). Konsumeryzacja to sukces ale należy pamiętać o zagrożeniach gdyż inaczej cena za wygodę i nowoczesność będzie wysoka.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Mobilność zaczyna rządzić w druku

Ostatnia aktualizacja: 30.05.2013 13:33
O mobilności, konsumeryzacji oraz wpływie BYOD na rynek druku mówi Józef Lis, Product Manager, Lexmark International Polska
rozwiń zwiń