X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem
Nowe Technologie

Mobilność zaczyna rządzić w druku

Ostatnia aktualizacja: 30.05.2013 13:33
O mobilności, konsumeryzacji oraz wpływie BYOD na rynek druku mówi Józef Lis, Product Manager, Lexmark International Polska
Mobilność zaczyna rządzić w druku

Sprzedaż rozwiązań łączących urządzenia mobilne mogą zwiększyć Waszą rentowność. Czy jesteście gotowi na mobilność? 

Wymagający okres dla kanału sprzedaży charakteryzuje z jednej strony niepewna sytuacja ekonomiczna, z drugiej nieustający postęp technologiczny. Oczywiście tradycyjny model sprzedaży sprzętu komputerowego przetrwał, jednak coraz więcej klientów wymaga czegoś więcej niż drukarek, materiałów eksploatacyjnych i serwisu. W nowym modelu sprzedaży należy wziąć pod uwagę zjawisko “Bring Your Own Device” (BYOD), czyli fakt przynoszenia własnych urządzeń do pracy. Dzisiaj, aby zarządzać informacjami w organizacji, firmy potrzebują całościowych rozwiązań, z wykorzystaniem urządzeń mobilnych.

W przeszłości resellerzy sprzedawali głównie sprzęt, następnie dostarczali toner i papier, a producent zapewniał serwis w razie potrzeby. Jednak dni, kiedy reseller zarabiał tylko na sprzedaży sprzętu, zbliżają się ku końcowi. By budować wzrost sprzedaży (w tym utrzymywać marżę na odpowiednim poziomie), konieczna będzie pomoc klientowi w osiąganiu wyższej efektywności. Będzie to możliwe dzięki nowym technologiom do przechwytywania, zarządzania oraz dostępu do informacji, dostępnym zarówno z inteligentnych urządzeń wielofunkcyjnych, jak i z urządzeń mobilnych. Zdrowe fundamenty kanału sprzedaży będą zależały od zdolności do adaptacji się do tych zmian.

Ewolucja w kierunku pracy mobilnej nabiera tempa a praktyka przynoszenia własnych urządzeń do firmy (BYOD) staje się coraz bardziej powszechna. Obecnie, 4 na 5 firm pozwala pracownikom na korzystanie z osobistych urządzeń mobilnych w czasie pracy. Aplikacja Lexmark Mobile Capture w prosty sposób pozwala na wykorzystanie tych urządzeń, dzięki niej pracownicy mogą usprawnić obieg dokumentów przechwytując, przetwarzając i wysyłając wrażliwe informacje bezpośrednio z miejsc, w których się aktualnie znajdują.

Rozwiązania usprawniające obieg dokumentów, mogą być szybko wdrożone i dostępne ze smartfonów, tabletów a także poprzez ekrany dotykowe urządzeń wielofunkcyjnych. Nawet niewielkie umiejętności informatyczne pozwalają na zaprojektowanie w kilka dni rozwiązania dla klienta. Codzienne zadania, takie jak przetwarzanie zgłoszeń szkód ubezpieczeniowych, raportowanie incydentów w sklepach, czy otwieranie kont dla nowych klientów, mogą być usprawnione dzięki wykorzystaniu najnowszych technologii dostępnych na urządzenia mobilne i urządzenia wielofunkcyjne.

Dzisiaj, gdy najbardziej wartościowym towarem jest czas, innowacje, które pomagają go oszczędzać, mają duży wpływ na produktywność. Proszę wyobrazić sobie, że klienci używają swoich smartfonów do robienia zdjęć rachunków z delegacji, a następnie wysyłają je do działu rozliczania wydatków. Czynność ta wygląda tak samo jakby robili to przy użyciu skanera i ekranu dotykowego na urządzeniu wielofunkcyjnym, z tą różnicą, że dane wysyłane są natychmiast.

Innowacje wspierają elastyczność i produktywność w miejscu pracy oraz wskazują, w którą stronę zmierza świat. Kanał resellerski ma do odegrania główną rolę w pomaganiu klientom w zrozumieniu mobilnej przyszłości oraz zrozumieniu korzyści, których mogą doświadczyć wykorzystując mobilną produktywność. 



autor: Cezary Tchorek-Helm

Czytaj także

Nowe notebooki i drukarki dla sektora małych firm

Ostatnia aktualizacja: 17.05.2013 08:17
HP zaprezentowała nowe produkty, technologie i narzędzia, które mają pomóc małym i średnim firmom w zwiększeniu produktywności i mobilności swoich pracowników.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Papier wciąż niezastąpiony

Ostatnia aktualizacja: 21.05.2013 11:00
Coraz więcej przedsiębiorstw korzysta z elektronicznych systemów obiegu i archiwizacji danych. W wielu dziedzinach z powodzeniem przejmują one funkcję, jaką dotąd pełniły dokumenty drukowane. Tradycyjny druk wciąż jednak jest niezastąpiony i znajduje nowe zastosowania.
rozwiń zwiń