X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Młodzi szukają radia. "Dla wspólnoty, dla wzorców"

Ostatnia aktualizacja: 13.02.2015 20:00
- Ludzie młodzi nie tyle chcą być indywidualistami, ile szukają czegoś, co ich dobrze poprowadzi - opowiadał w Dwójce prof. Wiesław Godzic o niesłabnącym zainteresowaniu radiem u młodego pokolenia.
Audio
  • Z prof. Wiesławem Godzicem rozmawia Kamil Radomski (Pop-południe/Dwójka)
Prymat kultury obrazkowej stwarza paradoksalnie szansę dla radia. Młodzi mogą w radiu znaleźć to, czego nie znajdą poza nim.
Prymat kultury obrazkowej stwarza paradoksalnie szansę dla radia. Młodzi mogą w radiu znaleźć to, czego nie znajdą poza nim.Foto: Glow Images/East News

Dźwięk, podkreślał medioznawca, jest mimo wszystko wciąż podstawą dzisiejszej komunikacji audiowizualnej. - W kulturze doszło paradoksalnie do przesytu obrazu, nie przykładamy wagi do tego, czego jest tak dużo - mówił w Światowym Dniu Radia prof. Wiesław Godzic.
Jak sugerował, młodzi mogą szukać w radiu choćby wzorca porządkowania, hierarchizacji muzycznych treści. Mogą też patrzeć na radio jako na miejsce, wokół którego rodzi się jakaś, ufundowana na podobnych ideach czy gustach, wspólnota. Okazuje się również, że radio to medium oferujące ludziom młodym rzeczy we współczesnej kulturze zupełnie unikatowe.

***

Prowadził: Kamil Radomski

Gość: prof. Wiesław Godzic (medioznawca, socjolog)

Data emisji: 13.02.2015

Godzina emisji: 16.00

Materiał został wyemitowany w audycji "Pop-południe".

jp/tj

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Nowe talenty i nie tylko. Światowy Dzień Radia w Dwójce

Ostatnia aktualizacja: 13.02.2015 07:58
13 lutego obchodzimy Światowy Dzień Radia - w tym roku pod hasłem "Młodzi i Radio". W związku ze świętem przygotowaliśmy specjalne audycje.
rozwiń zwiń