Człowiek jako marka. Autobranding w sieci

Ostatnia aktualizacja: 14.11.2018 13:59
W audycji "O wszystkim z kulturą" porozmawiamy o internetowym kreowaniu wizerunku w celach handlowych.
zdjęcie ilustracyjne
zdjęcie ilustracyjneFoto: Shutterstock/Pressmaster

Zaprezentować się, spodobać, zdobyć fanów. A potem wykorzystać możliwości czające się w internecie, żeby wzmocnić siłę rażenia. Tak spreparowany wizerunek można już sprzedać. Całkiem drogo. Na tym polega autobranding i o nim porozmawiamy z dr Kamilą Tuszyńską oraz medioznawcą SWPS Pawłem Wieczorkiem.

***

Na audycję "O wszystkim z kulturą" w czwartek (15.11) w godz. 17.30-18.00 zaprasza Michał Szułdrzyński.

bch/jp

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak