Pracodawco - buduj swoją markę!

Ostatnia aktualizacja: 18.03.2015 08:00
Firmy, aby odnieść rynkowy sukces, potrzebują lojalnych klientów, ale też wykwalifikowanych, zmotywowanych pracowników.
Jeśli pracodawca jest uczciwy, kulturalny i pomocny, pracownicy są bardziej lojalni
Jeśli pracodawca jest uczciwy, kulturalny i pomocny, pracownicy są bardziej lojalniFoto: Glow Images/East News

Obecnie stale rośnie świadomość znaczenia dobrego wizerunku pracodawcy. Marka firmy jest gwarantem dopasowania pracowników do ich ról.

Jak buduje się wizerunek pracodawcy? O tym porozmawiamy z Julitą Dąbrowską, autorką książki pt. "Employer branding. Marka pracodawcy w praktyce".

***

Na audycję "Pani tomu" w środę (18.03.), w godz. 19.00 - 20.00, zaprasza Iwona Wyciechowska.

mg/mc

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Rynek pracy: Polacy zmieniają pracę głównie dla pieniędzy

Ostatnia aktualizacja: 27.01.2015 21:02
54 proc. pracowników, badanych przez firmę Randstad zmienia pracę, gdyż chce poprawić warunki finansowe. Drugim z kolei najczęściej wymienianym powodem jest poszukiwanie pracy stałej.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Szukasz pracy? Zadbaj o dobry wizerunek w sieci

Ostatnia aktualizacja: 04.03.2015 18:00
Pracodawcy przed zatrudnieniem nowego pracownika coraz częściej robią w internecie gruntowny research na temat danej osoby.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Skandynawia - życie w dobrobycie

Ostatnia aktualizacja: 12.03.2015 08:30
- Polepszanie jakości życia to centralny cel skandynawskiej polityki publicznej - mówi prof. Włodzimierz Anioł.
rozwiń zwiń