Autentyczność. "Dziś to klucz do sukcesu"

Ostatnia aktualizacja: 15.07.2016 18:40
- Od lat 90. reklama przekonuje nas, że świat trzeba kreować. Tymczasem ja uważam, że aby zbudować swoją markę, trzeba zadbać o autentyczność - przekonuje Anna Piwowarska, była copywriterka i autorka książki "Autentyczność przyciąga".
Audio
  • O autentyczności, nie tylko językowej, opowiada Anna Piwowarska - autorka książki "Autentyczność przyciąga" (TXT/Czwórka)
Anna Piwowarska kiedyś pracowała jako copywriterka, a teraz pomaga językiem polskim budować pewność siebie
Anna Piwowarska kiedyś pracowała jako copywriterka, a teraz pomaga językiem polskim budować pewność siebieFoto: mat. promocyjne

To praktyczny przewodnik, zawierający mnóstwo ćwiczeń, pytań, które należy sobie postawić, a także przykładów tekstów i osób, które zaczęły budować swoją działalność na autentycznym przekazie.

- W dzisiejszych czasach, kiedy jesteśmy przesyceni reklamowymi hasłami i bardzo szybko je wyłapujemy, autentyczność jest jednym ze sposobów, by dotrzeć skutecznie do klientów - wyjaśnia gość Czwórki. - Należy mówić "po ludzku", bez wchodzenia w marketingowy slang - dodaje i tłumaczy, dlaczego warto przebierać w słowach i co zrobić, żeby być dobrym copywriterem. 

***

Tytuł audycji: TXT

Prowadzi: Kamil Jasieński

Gość: Anna Piwowarska (blogerka, autorka książki "Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę")

Data emisji: 15.07.2016

Godzina emisji: 17.15

kul/mk

Czytaj także

Sofizmaty. Dlaczego wszyscy jesteśmy rybami?

Ostatnia aktualizacja: 02.02.2016 15:00
Sofizmat to pokrętne rozumowanie, w którym - z reguły celowo - ukryty jest błąd logiczny. Warto umieć go rozpoznawać, by nie dać zapędzić się w kozi róg.
rozwiń zwiń
Czytaj także

"Mówiąc inaczej". Łamigłówki językowe Pauliny Mikuły

Ostatnia aktualizacja: 22.04.2016 08:00
Autorka vloga "Mówiąc inaczej" właśnie wydała książkę pod tym samym tytułem. Rozwiewa wątpliwości językowe i pokazuje, że nauka poprawnej polszczyzny może być doskonałą rozrywką.
rozwiń zwiń