X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Jak prowadzić konto na Instagramie, żeby odnieść sukces?

Ostatnia aktualizacja: 24.05.2019 15:20
- Kluczem do sukcesu jest pasja. Jeśli uczynimy ją głównym źródłem kontentu, jest szansa, że ktoś to zauważy i doceni - mówi Małgorzata Dumin, dyrektor GLOW by LifeTube.
Audio
  • Poznaj wszystkie tajemnice Instagrama (Dajesz radę/Czwórka)
zdj. ilustracyjne
zdj. ilustracyjneFoto: View Apart/shutterstock.com

Siłą Instagrama są zdjęcia, obrazy, wideo. To krótka, ale dobitna forma przekazu, która jest coraz bardziej atrakcyjna i coraz bardziej reprezentatywna dla młodego pokolenia Małgorzata Dumin

O zasięgu naszego posta decyduje także pora publikacji. - Jak pokazują wszelkie statystyki, lepiej wrzucić go albo rano, albo wieczorem. Wtedy jest szansa, że trafimy do tych, którzy w drodze do pracy przeglądają społecznościówki, albo do tych, którzy wieczorem znajdują chwilę, by posiedzieć w sieci - podpowiada gość Czwórki.

Ale dobrze prowadzony IG, to nie tylko zdjęcia, spójność profilu, hasztagi. To także strategia działania. Jak się ją tworzy i realizuje? Zapraszamy do wysłuchania całej rozmowy.

***

Czytaj także
shutterstock internet youtube social media vlog 1200 .jpg
Jak założyć kanał na YouTube?

Tytuł audycji: Dajesz radę

Prowadzi: Marta Hoppe

Gość: Małgorzata Dumin (dyrektor GLOW by LifeTube - agencji influencer marketingu)

Data emisji: 24.05.2019

Godzina emisji: 14.08

kul

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak