X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Łatanie produktu. O polityce wydawniczej gier

Dożyliśmy czasów, w którym polityka wydawnicza gier uległa drastycznej zmianie. Twórcy często nastawiają się na długofalowy zysk, nawet jeżeli ich produkcja nie do końca spełniła oczekiwania graczy.
zdjęcie ilustracyjne
zdjęcie ilustracyjneFoto: allinonemovie/pixabay.com
O Audycji
Tytuł Łatanie produktu. O polityce wydawniczej gier
Prowadzący Łukasz JeffreJ Chmiel
Opis

Wydawanie półproduktu i natychmiastowe łatanie go po premierze, podział na mniej i bardziej bogate wydania, DLC, mikrotransakcje nie raz wprawiają graczy w zakłopotanie. Dlaczego obecnie twórcy decydują się na takie zabiegi zamiast dopracować swój produkt i wydać go w formie kompletnej gry? Jak gracze mogą wpłynąć na decyzje deweloperów bojkotując ich najnowsze dzieło? Zapraszamy do wysłuchania rozmowy z Rafałem Kurczyńskim.

W audycji także kalendarium gracza przygotowane przez Mateusza Kulika.

***

Tytuł audycji: Strefa gamingu

Data emisji: 1.12.2019

Godzina emisji: 12.08

kul

Goście Rafał Kurczyński
Playlista
Tagi
Playlista
  • Mark Ronson, - Record Collection 2012 (Logo remix)
  • Jump Jump Dance Dance, - White Picket Fences
  • Gorillaz, - Rhinestone Eyes
  • Bang La Decks, - Utopia
  • Sister Machine Gun, - Burn
  • Overseer, - Supermoves
  • Godsmack - Straight Out Of Line
  • KMFDM, - Megalomaniac