Nowe Technologie

Wydajniej z HP APM

Ostatnia aktualizacja: 16.09.2012 00:00
HP poinformował, że w najnowszym raporcie Ovum "Solution Guide: Application Performance Management" ("Przewodnik po rozwiązaniach: zarządzanie wydajnością aplikacji") zdobył tytuł lidera, uzyskując największą liczbę punktów w rankingu Ovum APM Rainbow Map.
Wydajniej z HP APM
Foto: Glow Images/East News

 

Oprogramowanie HP Application Performance Management (APM) pomaga przedsiębiorstwom radykalnie poprawiać wydajność procesów biznesowych i szybciej reagować na potrzeby klientów. HP APM jest głównym komponentem pakietu HP IT Performance Suite — platformy nowej generacji dla przedsiębiorstw, która ułatwia szefom działów informatycznych zwiększenie wydajności systemów dzięki analizie danych operacyjnych.

 

Case: Vodafone Ireland

 

Vodafone Ireland — największy w Irlandii dostawca kompleksowych usług telekomunikacyjnych — wraz z partnerem handlowym HP, firmą J9 Technologies, używają modułów oprogramowania HP APM do prewencyjnego monitorowania wydajności oferty infrastruktury informatycznej i aplikacji, obejmującej rozwiązania oparte na chmurze i technologiach mobilnych.

 

Firma Vodafone Ireland wykorzystuje własną infrastrukturę informatyczną do świadczenia usług biznesowych o kluczowym znaczeniu — od planowania na najwyższym szczeblu decyzyjności po obsługę klienta. Usługi te świadczone są dla ponad 2,35 miliona abonentów korzystających z telefonów komórkowych i stacjonarnych. Do niedawna dział informatyczny firmy musiał żonglować  różnego rodzaju narzędziami i procesami, poświęcając większość czasu na zarządzanie infrastrukturą, zamiast opracowywać nowe usługi biznesowe poprawiające jakość obsługi klienta.

 

W związku z tym firma Vodafone Ireland wybrała moduły oprogramowania HP APM, aby monitorować wydajność aplikacji w środowiskach tradycyjnych, mobilnych i wirtualnych oraz w chmurze. W ciągu 18 miesięcy od wdrożenia oprogramowania firma:

 


  • uzyskała zwrot z inwestycji na poziomie 300%;

  • obniżyła koszty o 769 237 USD w skali roku, między innymi poprzez rezygnację z narzędzi do monitorowania usług innych producentów;

  • zanotowała wzrost wskaźnika satysfakcji klientów o 65%;

  • poprawiła jakość usług w ramach całej oferty o 125%.

 

Case: J9 Technologies

 

Firma J9 Technologies świadczy specjalistyczne usługi informatyczne dla największych firm wprowadzających nowe technologie w Ameryce Północnej. Oferta świadczonych usług obejmuje programowanie aplikacji, wdrażanie, hosting i tworzenie oprogramowania w modelu SaaS (Software as a Service — oprogramowanie jako usługa). Aby pomóc klientom wykorzystać maksymalny potencjał ich budżetu, jak również poprawić wydajność i dostępność aplikacji, firma J9 potrzebowała oprogramowania oferującego zaawansowaną diagnostykę aplikacji, zarządzanie zdarzeniami klasy korporacyjnej i śledzenie incydentów.

 

Oprogramowanie HP APM pozwala firmie J9 współpracować z zespołami operacyjnymi i programistami klientów oraz wykorzystywać możliwości nadarzające się dzięki zasadom DevOps, które skutecznie wspierają testy aplikacji i pomagają definiować kluczowe wskaźniki wydajności wykorzystywane w monitoringu. Dzięki temu zespoły operacyjne mogą szybko wykrywać i rozwiązywać problemy z wydajnością aplikacji, unikając w ten sposób kosztownych zakłóceń w dostępności usług i ograniczając wydatki na infrastrukturę informatyczną.