X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem
Nowe Technologie

Nowa mobilna sieć reklamowa

Ostatnia aktualizacja: 08.03.2013 05:14
Jak pokazuje raport z badania „Multiscreening w Polsce”, znaczenie i możliwości marketingowe smartphone’ów szybko rosną. Daje to marketerom zupełnie inne, skuteczne kanały komunikowania się z odbiorcami.
Nowa mobilna sieć reklamowa
Foto: Glow Images/East News

 

Liczba posiadaczy smartphone’ów oraz tabletów dynamicznie rośnie. Jak pokazują badania Interaktywnie.com „Polski Internet 2012 i prognoza na 2013”, rynek mobile może zwiększyć się do grudnia br. nawet dwukrotnie. 13,3 miliona to średnia z prognoz ekspertów odnoszących się do liczby smartphone’ów w Polsce do końca roku. Dla marketerów, działających w obszarze zarówno B2C, jak i B2B, wykorzystanie reklamy mobilnej daje większą skuteczność dotarcia z przekazem do potencjalnych klientów.

"Uruchomienie nowej marki pod skrzydłami Cube Group S.A. jest odpowiedzią na silną potrzebę rynkową. Stale otrzymujemy zapytania od naszych partnerów, dotyczące możliwości reklamy mobilnej - mówi Andrzej Cudny, prezes zarządu Cube Group S.A. - Wybierając dostawcę takich usług trzeba jednak zwrócić uwagę na kilka istotnych czynników. Rekomenduję sprawdzić czy potencjalny partner opracowuje kompleksową strategię reklamy mobilnej, czy daje szerokie możliwości targetowania oraz stosuje sprawdzone technologie. Oferta mobiu została tak opracowana, by każdy biznes mógł znaleźć najlepszą dla siebie formułę współpracy" – dodaje Andrzej Cudny.

Kompleksowe mobiu

Głównym założeniem mobiu jest kompleksowość. Sieć proponuje swoim klientom szerokie spojrzenie na kanał, jakim jest mobile. Następnie, po wnikliwej analizie biznesu partnera, rekomenduje wąskie, dedykowane rozwiązania. mobiu umożliwia rozliczanie się w modelach CPM i CPC. Akcje po kliknięciu mierzone są w sześciu różnych modelach, w tym Click 2 Call oraz Click 2 Download. Sieć ma w swojej ofercie m.in. różne sposoby targetowania reklamy (geograficznie, demograficznie, kontekstowo) oraz ponad kilkadziesiąt formatów reklamowych.

Podczas konferencji, zaproszona do współpracy przez mobiu agencja Interactive Research Center, zaprezentowała wyniki przeprowadzonego badania „Multiscreening w Polsce”. Multiscreening polega na jednoczesnym korzystaniu z minimum dwóch urządzeń spośród: TV, smartphone’a lub laptopa/komputera. Na zachodzie to zjawisko jest już bardzo popularne i często wykorzystywane marketingowo. Badanie przeprowadzono wśród polskich użytkowników internetu.

"Wyniki badań pokazały, że Polacy pod względem skłonności do multiscreeningu, nieznacznie odbiegają od mieszkańców USA i Wielkiej Brytanii. Ponad 62% posiadaczy smartphone’ów używa ich podczas oglądania telewizji. Taka informacja może być bardzo istotna z punktu wiedzenia marketerów, którzy odpowiadają za komunikację brandów reklamowanych w TV, producentów filmowych oraz samych stacji telewizyjnych" – mówi Albert Hupa, prezes Interactive Research Center.

  • Z raportu mobiu i IRC wynika, że prawie 1/3 respondentów pracujących przy komputerze, jednocześnie używa smartphone’ów. To urządzenie jest również najczęstszym second screen’em w trakcie surfowania po internecie. Warto zaznaczyć, że użytkownicy second screen’u najczęściej korzystają z niego w celu: komunikowania się ze znajomymi lub do przeglądania serwisów społecznościowych. Badanie „Multiscreening w Polsce” wskazuje również konotacje pomiędzy terminem wyświetlania programu telewizyjnego, a częstotliwością poruszania jego tematu w sieci oraz opinie internautów na temat tego, co chcieliby robić na second screenie.

 

 



autor: Jan Petersen

Zobacz więcej na temat: badanie raport smartfony