X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem
X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem
Muzyka

Zaśpiewała koszmarne "Friday", wraca z nowym singlem

Ostatnia aktualizacja: 01.04.2011 12:15
Internetowa sensacja Rebecca Black nie przejmuje się szyderstwami i planuje kolejne hity. Następca singla "Friday" ochrzczonego mianem najgorszej piosenki wszechczasów nosi tytuł "LOL". Gwiazdka pracuje też nad albumem.
Audio

Od 10 lutego klip do piosenki Rebeki Black "Friday" obejrzano 66 milionów razy. To o 25 milionów więcej niż odtworzenia ostatniego singla Lady Gagi...

Mało kto jednak rozpływał się nad kunsztem melodii, tekstu czy produkcji singla panny Black. "Friday" szybko doczekało się za to licznych parodii - m.in. wersji gangsta-rapowej i wersji zaśpiewanej przez Boba Dylana - i milionów mniej lubi bardziej złośliwych komentarzy. Jak przystało na "najgorszą piosenkę wszechczasów" (taką łatkę dostało "Friday" - nie osądzamy, czy sprawiedliwie). W wywiadzie dla dziennika "The Sun" piosenkarka przyznaje, że początkowo głosy internetowych anonimów bardzo ją bolały, ale postanowiła się nimi nie przejmować, tylko pracować nad nowym materiałem. Wsparcie ze strony celebrytów, m.in. Lady Gagi, Nicka z Jonas Brothers czy szefa programu X-Factor Simona Cowella z pewnością pomogły. Otuchy 13-letniej gwiazdce musiało dodać też 38 miejsce na liście singli "Billoboardu", zyski ze sprzedaży elektronicznej piosenki (oceniane obecnie na ponad milion dolarów) i zainteresowanie wielkich wytwórni płytowych. Całkiem nieźle jak na utwór, którego koszt wyprodukowania (łącznie z teledyskiem) wyniósł zaledwie 4 tysiące dolarów. Pieniądze wyłożyli rodzice piosenkarki, płacąc wytwórni Ark Music, specjalizującej się w komponowaniu popowych singli dla pociech zamożnych Amerykanów, dzieciaków chcących choć przez moment poczuć się jak ich idole, Britney Spears, Katy Perry czy Justin Bieber (Rebecca Black marzy, żeby z tym ostatnim wystąpić w duecie).

Black, śpiewająca we "Friday" wstrząsające wersy o kolejności dni tygodnia ("dzisiaj jest piątek, jutro sobota, następnie nadchodzi niedziela") niestety nie nazwała swojego nowego kawałka np. "Saturday"...Jego tytuł to "LOL". Jak wiadomo, skrót LOL w internetowym slangu oznacza "laughing out loud" - śmiech do rozpuku. Jedna z ujawnionych linijek tekstu piosenki brzmi "My BFF makes me lol". BFF to z kolei skrót od "best friend forever" - najlepszej przyjaciółki.

Ta informacja przyprawi niektórych o zimny pot i drętwienie palców, ale wybrańcy, którzy słyszeli "LOL", twierdzą, że nowe dzieło kompozytorów z Ark Music jest równie chwytliwe co "Friday"...  Tak więc całkiem możliwe, że Rebecca Black będzie wciąż dostarczać uciechy wrednym anonimowym haterom, a skrót LOL będzie w najbliższych tygodniach w komentarzach pod jej nowym utworem mocno eksploatowany. 

(kow)

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Koszmar trzynastolatki

Ostatnia aktualizacja: 22.03.2011 22:00
Utwór uznawany przez wiele osób za "najgorszą piosenkę pop wszechczasów" ma już ponad 30 milionów odsłuchań na Youtubie.
rozwiń zwiń