Polskie Radio
Section05
contact center

Frost & Sullivan: chmura napędza rynek contact center

Według najnowszej analizy Frost & Sullivan - w 2012 po raz pierwszy wydatki na chmurowe rozwiązania contact center prześcignęły rynek rozwiązań klasycznych. Wg tejże prognozy, że do 2017 roku nakłady na hostowane contact center będą rosły w średnim tempie 12,1% rocznie, podczas gdy tempo wzrostu rynku rozwiązań wdrażanych tradycyjnie nie przekroczy w tym okresie 5,5%.
Zobacz więcej na temat:  chmura contact center prognoza raport

Skuteczne budowanie relacji przez contact center

W dobie wszechogarniającej walki o klienta, wielości ofert konkurencji, dynamicznego rozwoju Internetu i nowoczesnych technologii przedsiębiorstwo zmuszone jest do ciągłego poszukiwania nowych sposobów budowania relacji z odbiorcą jego produktów i usług. Nie wystarczy zdobyć klienta. Sukces osiąga ten, kto zdoła go utrzymać, a wręcz przywiązać do swojej firmy.
Zobacz więcej na temat:  contact center firma sprzedaż zarządzanie sprzedażą