X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem
Polskie Radio
Section05
zarządzanie drukiem

Efektywna bankowość w erze internetu

Chociaż gospodarka powoli się odradza, banki wciąż znajdują się pod olbrzymią presją. Zarówno ostra konkurencja, konieczność podporządkowania się kolejnym regulacjom, wysyp nietradycyjnych instytucji bankowych, jak i utrzymująca się nieufność coraz bardziej wymagających klientów czy nowe modele płatności, z którymi trzeba sobie radzić, mają istotny wpływ na zyski banków detalicznych.
Zobacz więcej na temat:  bank bankowość internetowa firma zarządzanie drukiem

Ewolucja usług zarządzania drukiem (MPS)

Według przewidywań Photizo Group, europejski rynek usług zarządzania drukiem wzrośnie z 7,6 mld euro w 2009 do 21,9 mld euro w 2014 roku. Wraz ze wzrostem rynku ewoluują również same usługi MPS (ang. Managed Print Services). Już teraz posiadają one zdolność przekształcania organizacji i zwiększania jej wartości dzięki rozwiązaniom. Jednak wiele firm wciąż ma jedynie mglisty zarys korzyści, które z nich płyną.
Zobacz więcej na temat:  druk firma MPS raport zarządzanie drukiem