Polskie Radio
Section05

influencer

Polacy ruszyli po "Beskidzkie". Sieciowy viral pomoże firmie?

- Przedsiębiorca, który w tragicznej sytuacji dba o swoich pracowników, jest zawsze bardzo dobrze widziany - tłumaczył w rozmowie z portalem polskieradio24.pl dr. inż. Jacek Kotarbiński, ekspert ds. marketingu, o decyzji producenta "Paluszków Beskidzkich", by nie zwalniać ludzi ze spalonej fabryki. Jak mówił, ta decyzja może mieć też podstawy biznesowe - podobnie zrobił słynny producent samolotów.
Zobacz więcej na temat:  POLSKA pożar GOSPODARKA straż pożarna marketing internet

Influencer influencerowi nierówny. Czyja reklama przekonuje nas bardziej?

- 61 procent kupujących przyznało, że kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji influencera. A tylko 20 procent osób kliknęło na reklamę, która pojawiła się w mediach społecznościowych. Siła oddziaływania infuencerów jest niesamowita - mówi Rafał Reif, lider sektora produktów konsumenckich i handlu detalicznego.
Zobacz więcej na temat:  Czwórka STYL ŻYCIA Kamil Jasieński influencer marketing

Blaski i cienie życia internetowych influencerów - reportaż Weroniki Puszkar

Non stop przewijamy posty, przeglądamy rolki i relacje, które tworzą influencerzy na TikToku w internecie: reklamują ubrania, kosmetyki, pokazują swoje życie. Naturalnie poddani są ocenie, a obserwatorzy są różni. Nieraz bezlitośnie hejtują to, co widzą w sieci. Często robią to z fałszywego konta, więc czują się bezkarni.
Zobacz więcej na temat:  Trójka reportaż Weronika Puszkar influencerzy internet media społecznościowe stalking

Prawdziwe oblicze pokolenia Z. Krzywdzące stereotypy kontra rzeczywistość

Roszczeniowi małolaci, którym nie chce się pracować – takie niemiłe, wręcz brutalne opinie można usłyszeć o pokoleniu Z, czyli osobach urodzonych po 1998 roku. Czy naprawdę tacy są? Co sami myślą o sobie i o innych generacjach? Na te pytania kompleksowo odpowiada nowy raport.
Zobacz więcej na temat:  społeczeństwo pokolenie z raport badanie badanie raport rynek pracy praca rozwój osobisty zarobki pieniądze zdrowie psychiczne millenialsi Robert Grzędowski Trójka

Maria Sadowska. Plany na serial o patoinfluencerach, gry i muzykę [WIDEO]

Maria Sadowska i Maja Staśko rozpoczęły prace nad serialem o świecie, w którym sprawcy przemocy stają się celebrytami, idolami młodzieży. Inspiracją dla reżyserki była "Pandora Gate". - To historia bardzo uniwersalna ubrana w nowe szaty, w szaty nowych technologii - mówi Maria Sadowska. 
Zobacz więcej na temat:  Kasia Dydo Czwórka KULTURA Maria Sadowska MUZYKA media społecznościowe gaming influencerzy Maja Staśko Gooral