Polskie Radio
Section05
public relation

Pekin 2022: igrzyska szansą dla Chin na poprawę wizerunku?

Chiny mają już na swoim koncie igrzyska, które odbyły się w 2008 roku. Chociaż towarzyszył im bojkot dyplomatyczny, według wielu, Chiny odniosły dzięki nim sukces wizerunkowy. Sprawdzamy, czy reżim komunistyczny, organizując jedną z najważniejszych i prestiżowych imprez na świecie, może społeczności międzynarodowej kojarzyć się przyjemniej. 
Zobacz więcej na temat:  Czwórka igrzyska olimpijskie igrzyska Pekin 2022 komunikacja wizerunek public relation Piotr Firan

Adam Hofman oraz spółka R4S pozywają "Gazetę Wyborczą" i OKO.Press. Domagają się miliona złotych

Spółka R4S oraz Adam Hofman skierowali do sądu powództwa o naruszenie dóbr osobistych przez "Gazetę Wyborczą" i portal OKO.Press i o zapłatę. Kwota powództwa wynosi milion zł - podano w komunikacie spółki. Chodzi o publikowane w tych mediach artykuły, które - zdaniem spółki - były "zniesławiające i szkalujące".
Zobacz więcej na temat:  POLSKA polityka public relation Adam Hofman Gazeta Wyborcza

"Jeden może udawać kandydata na prezydenta, drugi gosposię w spocie". Publicyści o "castingu Trzaskowskiego"

- Skoro ktoś może udawać kandydata na prezydenta, to ktoś inny - małomiasteczkową gosposię w spocie - powiedział w Polskim Radiu 24 publicysta Wojciech Wybranowski ("Do Rzeczy"), komentując casting do nowego spotu Rafała Trzaskowskiego. W "Debacie Poranka" udział wzięli również Piotr Gursztyn (TVP) i Jarema Piekutowski ("Nowa Konfederacja").
Zobacz więcej na temat:  POLSKA kampania wyborcza Rafał Trzaskowski public relation polityka wybory prezydenckie 2020 Polskie Radio 24 Wojciech Wybranowski Piotr Gursztyn Adrian Klarenbach

Ekspert w zakresie PR: Wybory samorządowe jako plebiscyt dla reform PiS

– Patryk Jaki ma niewiele do stracenia, a dużo do zyskania. Jeżeli osiągnie dobry wynik, nawet nie wygrywając wyborów, to wzmocni swoją pozycję polityczną – powiedział Andrzej Pomarański, ekspert ds. Public Relations. W Polskim Radiu 24 rozmowa o trwającej kampanii wyborczej oraz specyfice wyborów samorządowych.
Zobacz więcej na temat:  Polskie Radio 24 polityka wybory samorządowe wybory samorządowe 2018 Warszawa public relation

„PR to zawód, który pozwala się rozwijać i spotykać ciekawych ludzi”

Lidia Marcinkowska-Bartkowiak to absolwentka SGH i Uniwersytetu w Duisburgu, konsultantka oraz trenerka biznesu, założycielka i dyrektorka zarządzająca agencji public relations Neuron. Wiele lat współtworzyła środowisko PR-owców w Polsce, była w Radzie Związku Firm Public Relations. Jest wykładowcą London School Of Public Relations. Lidia Marcinkowska-Bartkowiak była gościem audycji Kobiety Sukcesu.
Zobacz więcej na temat:  Polskie Radio 24 public relation promocja