X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Reklamy w sieci. Koncerny kontra zwykli użytkownicy

Ostatnia aktualizacja: 06.08.2017 09:00
W Polsce internauci blokują już ponad 42 proc. wyświetleń reklam internetowych. W tym rankingu jesteśmy światowym liderem, a - dla porównania - pod koniec listy plasują się kraje Ameryki Płd., w których ten odsetek wynosi średnio 2 proc.
Audio
  • Maciej Sawa w reklamach w sieci i przyszłości polskiego internetu (Tędy po trendy/Czwórka)
Zdj. ilustracyjne
Zdj. ilustracyjneFoto: Shutterstock.com/ one photo

laptop wakacje internet 1200.jpg
Internet na wakacjach - jak korzystać bezpiecznie?

Jak podkreślał Maciej Sawa, wszelkiego typu adblocki to problem głównie wydawców i twórców w sieci. - Przez te blokady nie mogą oni monetyzować tego, co tworzą, a to zmniejsza budżet na kolejne treści. To z kolei powoduje pogorszenie ich jakości. Użytkownicy irytują się, więc instalują adblocki i koło się zamyka - mówił ekspert. Kolejnym elementem, obniżającym skuteczność reklam są boty, które - zamiast realnych userów - generują i odbierają treści, powiększając statystyki odbiorców reklam. - Ale przez to odbiór reklam nie przekłada się na realną sprzedaż produktu - mówił gość Mateusza Kulika.

Jak wydawcy czołowych portali próbują walczyć z adblockami, i dlaczego - zamiast to robić - skuteczniej byłoby poprawić targetowanie reklam? Ile wynosi wartość przeciętnego użytkownika internetu na polskim rynku reklam w sieci i dlaczego w naszym kraju użytkownicy nie chcą płacić za dostęp do treści? Jak polski internet wyglądał będzie za kilka, kilkanaście lat - czy powrócimy do czasów, w których w sieci wszystko było za darmo, a może "zaleją nas" reklamy i płatne serwisy czy aplikacje? O tym w nagraniu rozmowy ze studia Czwórki.

***

Tytuł audycji: Tędy po trendy

Prowadzą: Aleksandra Jasińska, Mateusz Kulik

Gość: Maciej Sawa (Cloud Technologies, OnAudience.com)

Data emisji: 6.08.2017

Godzina emisji: 9.10

kd/kul

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak