X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Casting i produkcja filmu. Jak to się robi?

- Castingi reklamowe, do programów telewizyjnych, seriali i filmów fabularnych, różnią się od siebie. W tej pracy tego, że niczego nie można być pewnym. Im dłużej to robię, tym więcej niuansów dostrzegam - mówi Paulina Krajnik.
Paulina Krajnik
Paulina KrajnikFoto: Katarzyna Cygler/Czwórka
O Audycji
Tytuł Casting i produkcja filmu. Jak to się robi?
Prowadzący Cygler Katarzyna
Opis

- Jest wiele szczegółów, które trzeba dostrzegać. Na castingu do reklamy uśmiech "bez zębów" dyskwalifikuje, a przy roli dramatycznej nie ma to większego znaczenia - mówiła Paulina Kajnik. - Jeśli aktor przyjdzie z aparatem na zębach, a akcja filmu, w którym ma grać rozgrywa się w 1939 roku, to nie będzie pasował - tłumaczyła.

Jak tłumaczyła, od aktora zależy tylko połowa sukcesu na castingu. - Reżyser ma zwykle swoją wizję, do której nie wszyscy pasują - mówiła rozmówczyni Katarzyny Cygler. - Na jego wybór wpływa też tysiąc różnych czynników: producenci, rozkład lotów, pogoda i obsada innych ról. Cala osada filmu to są puzzle, które zaczyna się układać od góry. Jeśli mamy już głównego bohatera, musimy do niego dobrać rodzinę, przyjaciół,

Opowiadała także o początkach swojej pracy i o tym, jak odnieść w niej sukces. W programie także włoski reżyser, visual artist, autor filmu "Monelle", Diego Marcon, opowiedział o tym, jak tworzy się filmy oraz tym dlaczego został reżyserem. Zaś Joanna Zygma - projektantka mebli zdradziła, jak tworzy się funkcjonalne meble do niewielkich mieszkań.

***

Tytuł audycji: Artystyczny wybieg

Gość: Paulina Krajnik (reżyserka obsady filmowej)

Data emisji: 26.05.2019  

Godzina emisji: 15.06

kd/ac

Goście Paulina Krajnik
Playlista
Tagi
Playlista
  • BLEACHED - For The Feel
  • SONAR - Vaga
  • A Tribe Called Quest - I Left My Wallet In El Segundo (Vampire Fatboy Slim Mix)
  • SEX MACHINE BAND - Loki Baki
  • LEIKELI47 - No Reload
  • SZPILERSI - Boom Bengers
  • FRITZ KALKBRENNER - Back Home