X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Dlaczego tak chętnie kupujemy przez internet

Ostatnia aktualizacja: 18.12.2013 11:55
Nie lubisz chodzenia po sklepach? Nie ma problemu, ciuchy możesz przecież zamówić w sieci. Podobnie jest z kosmetykami, biżuterią, karmą dla psów, czy chemią gospodarczą. Można żyć bez konieczności wychodzenia z domu.
Audio
  • Miłosz Brzeziński o tym, dlaczego lubimy robić zakupy przez Internet (Czwórka/Poranek OnLine)
  • Jakub Mazurkiewicz mówi o zakupach abonenckich (Czwórka/Poranek OnLine)
Zdjęcie ilustracyjne
Zdjęcie ilustracyjneFoto: Glow Images/East News

- Ludzie mają szacunek dla własnej energii, to genetyczne - mówi psychologi i trener osobisty Miłosz Brzeziński. - Nie lubimy jej wydatkować, dlatego chętnie wykorzystujemy wszystkie możliwości ułatwiania sobie życia. Od pralek, czy zmywarek, aż po robienie zakupów w sieci. Bo chodzenie po sklepach wymaga dużo energii, którą można spożytkować na coś innego.

Jednym ze sposobów na ułatwienie sobie życia w ten sposób są tzw. sklepy subskrypcyjne, w których zamówić można regularną dostawę np. comiesięczny dowóz odzieży w określonym rozmiarze, fasonie i kolorze. - Jeżeli jakaś czynność, np. chodzenie po sklepach, nie sprawia nam przyjemności, w czasie, w którym musielibyśmy ją wykonywać, możemy robić mnóstwo innych rzeczy, które są dla nas ważniejsze - tłumaczy ekspert w "Poranku OnLine".

Miłosz
Miłosz Brzeziński./fot. Wojciech Kusiński

Okazuje się jednak, że mnogość możliwości wyboru towarów, które oferują nam internetowe sklepy, przerasta przeciętnego Kowalskiego. - Tego jest za dużo, więc trzeba ułatwiać sobie podejmowanie decyzji - mówi Brzeziński. - Każdy ma na to swój sposób.

(kd)

Zobacz więcej na temat: Czwórka zakupy w internecie
Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Polak na zakupach potrzebuje doradcy

Ostatnia aktualizacja: 25.07.2013 11:40
Czym statystyczny Polak kieruje się robiąc zakupy - reklamami, przecenami a może opinią znajomych? Dzięki raportowi "Polacy Rekomendują" znamy już odpowiedź na to pytanie.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Jak przeżyć święta i nie zbankrutować?

Ostatnia aktualizacja: 09.12.2013 15:15
Na organizację świąt i kupno prezentów wydamy w tym roku łącznie ponad 26 miliardów złotych - wynika z badania TNS. Statystycznie każdy z nas przeznaczy na ten cel 876 złotych. Co zrobić, żeby nie wyrzucić pieniędzy w błoto?
rozwiń zwiń

Czytaj także

"Fair trade" po polsku. Jako kosument zagłosuj za lepszym światem!

Ostatnia aktualizacja: 11.12.2013 12:00
Świadomy konsument jest dobrze poinformowany, uważny i ostrożny. Oceniając towar bierze pod uwagę nie tylko jego wygląd i cenę, ale uwzględnienia także czynniki społeczne i kulturowe panujące w kraju, w którym dana rzecz została wyprodukowana. Jak blisko nam, Polakom, do tego modelu?
rozwiń zwiń