Podcast - nowy towarzysz życia z sieci

Ostatnia aktualizacja: 03.01.2018 10:28
- Podcast to taka trochę radiowa audycja, tylko dostępna w internecie i tworzona niekoniecznie przez radiowców - tłumaczył w Czwórce vloger Andrzej Tucholski. - Nie ma w nim wizji, więc żeby tworzyć cykl podcastów trzeba mieć wspaniały pomysł, który "pociągnie" słuchaczy przez kilka odcinków.
Audio
  • Czym są podcasty i czy sprawdzą się na polskim rynku? (Pierwsze słyszę/Czwórka)
zdjęcie ilustracyjne
zdjęcie ilustracyjneFoto: Dserov/Shutterstock

smartfon telefon słońce kompas 1200.jpg
Technologia 360. przyszłość wideo nie tylko w sieci?

Jak przekonywał, podcasty - niczym słuchowiska radiowe - mogą dotyczyć niemal wszystkich tematów, a jedynym ograniczeniem jest właściwie wyłącznie wyobraźnia ich twórców. - Z punktu widzenia psychologicznego podcasty mają jedną wyjątkową zaletę, można ich słuchać praktycznie w każdej sytuacji, jak radia. Nie absorbują bowiem całej uwagi, a wyłącznie jeden zmysł: słuchu - mówił ekspert.

Jak, od strony technicznej, tworzy się podcasty? Jak wygląda polski rynek podcastów, czy się rozwija i czym różni się od amerykańskiego? Zapraszamy do wysłuchania… podcastu ze studia Czwórki.

***

Tytuł audycji: Pierwsze słyszę
Prowadzi: Mateusz Kulik
Gość: Andrzej Tucholski (vloger)
Data emisji:
2.01.2018
Godzina emisji: 8.07

kd/ac