X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem
Nowe Technologie

Play wywołuje wojnę na rynku operatorów mobilnych

Ostatnia aktualizacja: 28.03.2012 00:00
Play od 30 marca 2012 wprowadza nowe taryfy. Formuła 4.0, czyli nielimitowane połączenia ze wszystkimi sieciami komórkowymi będą dostępne w ramach jednego abonamentu. Podstawową ceną najtańszego abonamentu na 12 miesięcy bez smartfonu jest 79 złotych (948 zł rocznie), co obejmuje nielimitowane połączenia do wszystkich sieci mobilnych. Potem jednak taryfy się komplikują i ceny rosną. Formuła 4.0 z Nokią Lumia 800 lub Samsungiem Galaxy SII i 2GB danych to minimum 3816 zł za 2-letni cykl.
Play
Play

 

Play zaatakował pierwszy i kieruje ofertę do potencjalnego rynku 5 milionów abonentów. Czy nowe pakiety są tanie? Wydaje się, że konkurencja nie śpi i poszczególne oferty Playa, już rozpisane taryfy, dają się porównać np. z Polkomtelem. Oczywiście dla dzwoniących bez przerwy Formuła 4.0 jest darem niebios. Chyba jednak tylko dla nich bo, jak zrobimy analizę naszego ruchu telefonicznego,  reszta wydaje się nam cenowo zbliżona do konkurencji, gdzie czasy rozmów są sztywno zapięte w abonamencie. Osobiście liczyliśmy na super prostą cenę „za wszystko” na poziomie ca. 50 złotych. Jest drożej a jak się sprzeda czas pokaże.

 


  • Formuła 4.0 jest skierowana do klientów abonamentowych zaś oferta biznesowa ma ukazać się w najbliższym czasie. W cenie pierwszego abonamentu jest również pakiet 200 MB danych. Po wykorzystaniu pakietu dodatkowe opłaty nie są naliczane, jednak prędkość transmisji ulega zmniejszeniu. Przez trzy pierwsze miesiące abonent otrzymuje również bezpłatne i nielimitowane połączenia na numery stacjonarne.


  • W cenie 99 zł Formuła 4.0 daje miesięcznie nielimitowane połączenia i SMS/MMS ze wszystkimi sieciami komórkowymi oraz pakiet 2GB do wykorzystania na transmisję internetową.

 

Darmowa usługa Free Zone (dla taryf z obligatoryjnym pakietem danych).

 

To usługa promocyjna zapewniającą nieograniczony dostęp do komponentów własnych (bez elementów reklamowych i linków zewnętrznych) portali: Facebook.com, NK.pl, Linkedin.com, Goldenline.pl, Onet.pl (z wyłączeniem serwisu Onet.VOD), Zumi.pl i Sympatia.pl Ustalenia dotyczą oferty bez terminalowej przy umowie na 12 miesięcy.

 


  • Produkt jest dostępny, jako usługa dodana, włączana i wyłączana na żądanie Klienta, w dowolnym momencie trwania umowy.
  • Usługa jest bezpłatna.

  • Usługa jest przeznaczona tylko dla abonentów posiadających konstrukcję promocji typu All Inclusive oraz FORMUŁA 4.0, w których Klienci posiadają obligatoryjnie włączony pakiet danych przez cały okres trwania umowy;

  • Dotychczasowi Klienci typu All Inclusive mają możliwość włączenia usługi FreeZone i korzystania z jej benefitów - w tym czasie, ich usługa Pakiet Społecznościowy (darmowy dostęp do portali Facebook, Nasza Klasa o podobnej funkcjonalności) zostanie uśpiona i przywrócona w momencie rezygnacji z Free Zone. Na fakturze pojawią się natomiast obie usługi, obie po cenie 0 zł.

  • Usługa nie jest dostępna dla Klientów Play Online.

Czytaj także

Masz komórkę? Wkrótce czekają nas lepsze oferty

Ostatnia aktualizacja: 23.05.2011 08:20
Sieci komórkowe szykują w tym roku 500 mln zł na wydatki promocyjne do końca roku. Klienci mogą przy tej okazji liczyć na pewne korzyści.
rozwiń zwiń