Nowe Technologie

Touchpoint dla MŚP (szwedzkiego)

Ostatnia aktualizacja: 02.05.2013 00:21
Rozwiązanie to obejmuje pełen zakres możliwości, jakie daje centrala PBX, usługi w zakresie automatycznej obsługi i automatycznej dystrybucji rozmów (ACD). Jednocześnie usługa łączy obecność firmy w komunikatorach internetowych.
Telepo
Telepo

Ta elastyczna metoda działa wg otwartej  metody pracy dla nowoczesnych klientów biznesowych: dostęp jest zapewniony bez względu na to, jakie wybiorą urządzenie: smartfona, iPada, komputer PC lub ekosystem Apple

Wprowadzenie na rynek szwedzki nowej usługi Telia Touchpoint stanowi rozbudowanie obejmującej już Finlandię współpracy firmy TeliaSonera z firmą Telepo.

Do kogo skierowana jest oferta?

Początkowo usługa Telia Touchpoint będzie skierowana do średnich przedsiębiorstw. Jest ona wiodącym rozwiązaniem komunikacji w chmurze, łączącym technologie IT i technologie internetowe z usługami sieciowymi na potrzeby łączności ruchomej i stałej.

Rozwiązanie Telepo zostało zaprojektowane z myślą o użytkownikach biznesowych. Pomaga ono użytkownikom wykonywać swoją pracę szybciej i łatwiej, sprawiając że komunikacja jest bardziej naturalna. Jest w pełni funkcjonalne w każdym miejscu, o każdej porze, bez względu na metodę lub wybrane urządzenie. Jego bezpieczna struktura sprawdza się w miejscach, które są kluczowe dla realizacji rozwiązań w chmurze, jak np. dzielenie zasobów w chmurze przez wielu użytkowników (ang. multi-tenancy), ulepszona obsługa oraz mobilność.

Czym jest Telepo?

Telepo zajmuje się sprzedażą innowacyjnego oprogramowania, dając każdemu współpracującemu z nią usługodawcy możliwość oferowania pod własną marką zaawansowanych rozwiązań z zakresu komunikacji w przedsiębiorstwie. Dzięki temu rozwiązaniu usługodawcy mogą maksymalizować przychody, budować zaufanie klienta i zwiększać marżę, jednocześnie stwarzając firmom możliwość wprowadzenia przełomowych zmian w komunikacji. Telepo AB jest spółką prywatną z siedzibą w Sztokholmie, w Szwecji.

  • Jak widać w czasach szeroko pojętego kryzysu (nie tylko w IT) , cloud computing ma się coraz lepiej. Ten fakt zupełnie mnie nie zaskakuje. Już w 2008 roku firma badawcza IDC głosiła, że kryzys ekonomiczny spowoduje znaczący wzrost popytu na technologie w chmurze w ciągu następnych pięciu lat.W końcu model typu Cloud daje zupełnie nowe możliwości  poszerzenia użytkowania w IT i w czasach kryzysu ta technika nabiera zupełnie nowego znaczenia, zwłaszcza dla sektora MŚP. 

W Polsce czekamy na podobne rozwiązania a póki co spółki telekomunikacyjne bija się o zanikający kawałek tortu czyli transmisję głosu. 



autor: Mikołaj Radziwonowicz

Zobacz więcej na temat: firma internet touchpoint
Czytaj także

Lingwistyka komputerowa w technologiach wyszukujących

Ostatnia aktualizacja: 21.04.2013 09:44
W trakcie seminarium zorganizowanego przez firmę Findwise we współpracy z firmą TiP Andrzej Miciałkiewicz oraz Piotr Fuglewicz omówili szereg sposobów na wykorzystanie zdobyczy przetwarzania języka naturalnego. Celem jest łatwiejsze, szybsze i dokładniejsze odnajdywanie dokumentów i informacji wewnątrz firm i w rozwiązaniach internetowych.
rozwiń zwiń
Czytaj także

Internet rzeczy a bezpieczeństwo sieci korporacyjnej

Ostatnia aktualizacja: 30.04.2013 00:00
Kilka dni temu portal NetworkWorld.com opublikował listę 25 najdziwniejszych rzeczy łączących się z Internetem. Znalazła się na niej m.in. psia obroża oraz dziecięca pieluszka wysyłająca rodzicom wiadomości sms.
rozwiń zwiń