Centrum Edukacji Medialnej

Wiarygodny wizerunek

Ostatnia aktualizacja: 05.01.2018 12:57
Szkolenie medialne

Szkolenie skierowane do osób pragnących rozwijać swoje zdolności interpersonalne niezbędne
w komunikacji społecznej – kandydujących w konkursach na stanowiska menadżerskie, wyborach różnych szczebli, prowadzących kampanie informacyjne i społeczne.

CELE SZKOLENIA:

Przekazanie wiedzy dotyczącej  zasad budowania wiarygodnego wizerunku oraz nawiązywania

i utrzymywania dobrych relacji z otoczeniem. Przekazanie praktycznych wskazówek jak konstruować
i wygłaszać  wypowiedzi do większego audytorium tak, by były one wiarygodne dla mediów
i wyborców.  Analiza możliwych strategii udzielania odpowiedzi na trudne pytania, poznanie zasad reagowania na kampanie negatywne, które zdarzają się w czasie przedwyborczej walki.

WYKŁADOWCA:

Doświadczony dziennikarz prasowy, radiowy i telewizyjny, specjalista public relations – trener medialny.

FORMA ZAJĘĆ:

Mini wykłady połączone z praktycznymi ćwiczeniami umożliwiającymi uczestnikom znalezienie się
w sytuacjach maksymalnie zbliżonych do realiów (wystąpienia przed kamerą, audytorium).

CZAS:

16 godzin dydaktycznych (2 dni po 8 godzin). ). Terminy  szkoleń otwartych znajdziecie Państwo
w terminarzu szkoleń

MIEJSCE:

Sale wykładowe i studio treningowe Centrum Edukacji Medialnej PR -  S.A., al. Niepodległości 77/85, Warszawa, nowy budynek Polskiego Radia SA.

LICZEBNOŚĆ GRUPY – 5 - 10 osób

 

KOSZT SZKOLENIA dla jednej osoby – 2.500 zł netto + 23% VAT.

W powyższej kwocie zawarte są koszty dydaktyczne, pomocy szkoleniowych oraz serwisów kawowych
i obiadu
.

PROGRAM:

Wizerunek mówcy

  • mowa ciała, panowanie nad emocjami, zachowania niewerbalne budujące pożądany wizerunek polityka, mówcy, lidera, kandydata na stanowisko menadżera
    • mocne i słabe strony kandydata, budowanie indywidualnego wizerunku
    • występowanie przed audytorium, wiece, spotkania z publicznością lub wyborcami, rozmowy twarzą w twarz
    • pytania i odpowiedzi, zarządzanie pytaniem i pytającym, udzielanie odpowiedzi akceptowanej i budzącej zaufanie, techniki opanowania stresu
    • akcentowanie w komunikacji werbalnej, skuteczność przekazu, porządkowanie faktów i argumentów, cechy pożądane u mówcy, rozpoznawanie emocji słuchaczy

Trudne sytuacje

  • reagowanie na kampanię  negatywną i sytuacje kryzysowe, strategie wizerunkowe w kryzysie, komunikacja kryzysowa
    • występowanie przed kamerą, udzielanie wywiadów, uczestnictwo w debatach, kluczowe fragmenty wypowiedzi, docieranie do świadomości odbiorców
    • konstruowanie komunikatu dla mediów i wyborców, programy, przesłania, najważniejsze treści przekazu
    • media społecznościowe, aktywność w sieci, komunikacja internetowa, wizualizacje na potrzeby kampanii, siła przekazu sieciowego
    • organizacja konferencji prasowych, mailingu, współpraca z mediami, skuteczne narzędzia Public Relations w polityce na poziomie samorządowym oraz w kampaniach informacyjnych i społecznych

ZGŁOSZENIE:

Wypełniony formularz "umowa- zgłoszenie" na szkolenie należy przesłać do Centrum Edukacji  Medialnej PR - S.A. Po potwierdzeniu przez CEM  przyjęcia zgłoszenia,  prosimy o przesłanie kopii dowodu opłaty za szkolenie , najpóźniej na dwa tygodnie przed  jego rozpoczęciem. O zakwalifikowaniu na kurs decyduje kolejność zgłoszeń.

Opłatę za uczestnictwo z zaznaczeniem nazwy i terminu  szkolenia prosimy wpłacać na konto:

Polskie Radio - S.A. ,PKO BP S.A. nr konta: 95 1020 1026 0000 1002 0298 1389

 

Kontakt i dodatkowe informacje:

22 645 90 39

22 645 54 88

22 645 95 03

22 645 94 04

cem@polskieradio.pl

Nasz adres

al. Niepodległości 77/85
00-977 Warszawa

Mapa dojazdu:

Mapka dojazdu - kliknij aby powiększyc

Telefony

od poniedziałku do piątku w godz. 08:00 - 16:00

+48 22 645 54 88
+48 22 645 54 58
+48 22 645 94 48

Fax
22 645 59 65

E-mail
cem@polskieradio.pl

Nr Konta
Polskie Radio SA
PKO Bank Polski S.A.
95 1020 1026 0000 1002 0298 1389