Szkolenie skierowane do osób pragnących rozwijać swoje zdolności interpersonalne niezbędne
w komunikacji społecznej – kandydujących w konkursach na stanowiska menadżerskie, wyborach różnych szczebli, prowadzących kampanie informacyjne i społeczne.
CELE SZKOLENIA:
Przekazanie wiedzy dotyczącej zasad budowania wiarygodnego wizerunku oraz nawiązywania
i utrzymywania dobrych relacji z otoczeniem. Przekazanie praktycznych wskazówek jak konstruować
i wygłaszać wypowiedzi do większego audytorium tak, by były one wiarygodne dla mediów
i wyborców. Analiza możliwych strategii udzielania odpowiedzi na trudne pytania, poznanie zasad reagowania na kampanie negatywne, które zdarzają się w czasie przedwyborczej walki.
WYKŁADOWCA:
Doświadczony dziennikarz prasowy, radiowy i telewizyjny, specjalista public relations – trener medialny.
FORMA ZAJĘĆ:
Mini wykłady połączone z praktycznymi ćwiczeniami umożliwiającymi uczestnikom znalezienie się
w sytuacjach maksymalnie zbliżonych do realiów (wystąpienia przed kamerą, audytorium).
CZAS:
16 godzin dydaktycznych (2 dni po 8 godzin). ). Terminy szkoleń otwartych znajdziecie Państwo
w terminarzu szkoleń
MIEJSCE:
Sale wykładowe i studio treningowe Centrum Edukacji Medialnej PR - S.A., al. Niepodległości 77/85, Warszawa, nowy budynek Polskiego Radia SA.
LICZEBNOŚĆ GRUPY – 5 - 10 osób
KOSZT SZKOLENIA dla jednej osoby – 2.500 zł netto + 23% VAT.
W powyższej kwocie zawarte są koszty dydaktyczne, pomocy szkoleniowych oraz serwisów kawowych
i obiadu.
PROGRAM:
Wizerunek mówcy
- mowa ciała, panowanie nad emocjami, zachowania niewerbalne budujące pożądany wizerunek polityka, mówcy, lidera, kandydata na stanowisko menadżera
- mocne i słabe strony kandydata, budowanie indywidualnego wizerunku
- występowanie przed audytorium, wiece, spotkania z publicznością lub wyborcami, rozmowy twarzą w twarz
- pytania i odpowiedzi, zarządzanie pytaniem i pytającym, udzielanie odpowiedzi akceptowanej i budzącej zaufanie, techniki opanowania stresu
- akcentowanie w komunikacji werbalnej, skuteczność przekazu, porządkowanie faktów i argumentów, cechy pożądane u mówcy, rozpoznawanie emocji słuchaczy
Trudne sytuacje
- reagowanie na kampanię negatywną i sytuacje kryzysowe, strategie wizerunkowe w kryzysie, komunikacja kryzysowa
- występowanie przed kamerą, udzielanie wywiadów, uczestnictwo w debatach, kluczowe fragmenty wypowiedzi, docieranie do świadomości odbiorców
- konstruowanie komunikatu dla mediów i wyborców, programy, przesłania, najważniejsze treści przekazu
- media społecznościowe, aktywność w sieci, komunikacja internetowa, wizualizacje na potrzeby kampanii, siła przekazu sieciowego
- organizacja konferencji prasowych, mailingu, współpraca z mediami, skuteczne narzędzia Public Relations w polityce na poziomie samorządowym oraz w kampaniach informacyjnych i społecznych
ZGŁOSZENIE:
Wypełniony formularz "umowa- zgłoszenie" na szkolenie należy przesłać do Centrum Edukacji Medialnej PR - S.A. Po potwierdzeniu przez CEM przyjęcia zgłoszenia, prosimy o przesłanie kopii dowodu opłaty za szkolenie , najpóźniej na dwa tygodnie przed jego rozpoczęciem. O zakwalifikowaniu na kurs decyduje kolejność zgłoszeń.
Opłatę za uczestnictwo z zaznaczeniem nazwy i terminu szkolenia prosimy wpłacać na konto:
Polskie Radio - S.A. ,PKO BP S.A. nr konta: 95 1020 1026 0000 1002 0298 1389
Kontakt i dodatkowe informacje:
22 645 90 39
22 645 54 88
22 645 95 03
22 645 94 04
cem@polskieradio.pl