X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Hakerzy reklam w przestrzeni publicznej

Ostatnia aktualizacja: 08.10.2018 13:48
- To, czym zastępujemy reklamy, nie zawsze jest polityczne. Może to być po prostu dzieło sztuki, w każdy razie zawsze wiele mówi o przestrzeni, w której jest umieszczone - mówili w Dwójce członkowie kolektywu Subvertisers International.
Audio
  • Spotkanie z członkami kolektywu Subvertisers International (Kwadrans bez muzyki/Dwójka)
zdjęcie ilustracyjne
zdjęcie ilustracyjneFoto: Shutterstock/Vassamon Anansukkasem

Międzynarodowy kolektyw zajmuje się walką z zawłaszczaniem przestrzeni publicznej przez wszechobecne przekazy reklamowe. Celem artystów jest wprowadzenie nowych wartości na ulicach miast. - Reklamy promują wizję człowieka, jako wiecznego konsumenta, do tego stać na nie tylko najbogatszych, nam wydaje się to groźne, bo jesteśmy przekonani, że miejskie ulice należą do wszystkich mieszkańców - mówią twórcy Subvertisers International.

Ich akcje polegają np. na domalowaniu czegoś do istniejącej już reklamy, przez co zmieniają jej sens, lub wydobywają na światło dzienne jej ukryty podtekst. W każdym wypadku chodzi o zachęcenie ludzi do wyrażenia własnych poglądów w przestrzeni publicznej.

W audycji artyści podawali przykłady swoich działań i opowiadali o różnych reakcjach mieszkańców miast.

***

Tytuł audycji: Kwadrans bez muzyki

Przygotowała: Michał Nowak

Goście: członkowie kolektywu Subvertisers International

Data emisji: 8.10.2018

Godzina emisji: 15.00

bch/mko

Zobacz więcej na temat: reklama Michał Nowak KULTURA
Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Jakie obrazy wychodzą na polskie ulice?

Ostatnia aktualizacja: 10.07.2018 10:00
- Pierwszym zadaniem tej książki jest proste ćwiczenie z potencjalnego kursu kultury wizualnej: zobaczyć świat wokół siebie, jakby on nie był naszą codziennością - mówił w Dwójce Łukasz Zaremba, autor nowo wydanej publikacji "Obrazy wychodzą na ulice. Spory w polskiej kulturze wizualnej".
rozwiń zwiń