X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Kapłan voodoo wśród polskich duchów. Bartosz Konopka o PRL-u

Ostatnia aktualizacja: 16.07.2013 09:40
- Oni nie chcieli być ze mną, nie chcieli być nawet ze sobą - mówił kapłan voodoo w dokumencie "Sztuka znikania". Czy rzeczywiście Polacy byli jednym z najbardziej przygnębionych narodów na świecie? Co łączy haitańską magię i PRL?
Audio
  • Bartosz Konopka o "Sztuce znikania" (Poranek Dwójki)
  • Lilianna Łuczkiewicz i Zenon Butkiewicz o programie "Dotknij Teatru" (Poranek Dwójki)
  • Paweł Huelle o "Batumi" Filipinek (Poranek Dwójki)
Bartosz Konopka na planie Sztuki Znikania
Bartosz Konopka na planie "Sztuki Znikania"Foto: facebook.com/Sztuka Znikania / Art of Disappearing

Szaman wudu opuszcza Haiti i jedzie do Polski pogrążonej w stanie wojennym. Ta historia wydarzyła się naprawdę, a w dokumencie "Sztuka znikania" opowiedzieli ją Bartosz Konopka i Piotr Rosołowski (w kinach od 19 lipca).

- Amon Fremon niewiele rozumiał z rzeczywistości PRL-u, nie znał polskiego i nikt nie znał tu kreolskiego. Próbował się domyślać wielu rzeczy, zmysłowo rozpoznawać rzeczywistość - mówił dokumentalista, reżyser nominowany do Oscara, który był gościem "Poranka Dwójki".
Z Bartoszem Konopką rozmawialiśmy o tym, co zobaczył haitański szaman w komunistycznej Polsce czasów stanu wojennego. Co rytuały voodoo mają wspólnego z wojskowym reżimem generała Jaruzelskiego?
/

/

W "Poranku Dwójki" opowiadaliśmy również o programie "Teatr Polska", który ma promować teatr wśród mieszkańców małych miejscowości. Gośćmi w audycji byli Lilianna Łuczkiewicz z Instytutu Teatralnego im. Zbigniewa Raszewskiego i Zenon Butkiewicz, który był w komisji wybierającej spektakle.
W cyklu "Piosenka z rekomendacją" swoje ulubione utwory polecał Paweł Huelle.
"Poranek Dwójki" prowadził Marcin Pesta.
usc/fot.facebook.com/Sztuka Znikania / Art of Disappearing

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

"Papusza”, opowieść o romskiej poetce

Ostatnia aktualizacja: 08.07.2013 10:17
- Ona nie była pewna swojej twórczości, wiele wierszy spaliła – mówiła o głównej bohaterce swojego filmu jego współautorka Joanna Kos-Krauze.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Zanussi: ja już nic nie muszę

Ostatnia aktualizacja: 10.07.2013 23:00
- Mój wiek, mam 74 lata, dość sporo, daje pewien dystans. Ja już nic nie muszę. Tak naprawdę, wszystko co robię, robię bo chcę, bo mnie to cieszy - opowiadał Zanussi w Dwójce.
rozwiń zwiń