Nowe logo LINK4 Po 7 latach LINK4 wprowadza nowy system identyfikacji wizualnej, w tym nowe logo. Zobacz więcej na temat: ubezpieczenie samochodu ubezpieczenia reklama marketing
Świąteczne sztuczki, na które dajemy się nabrać - Kiedy jesteśmy w miłym, pozytywnym, przedświątecznym nastroju, to większa jest nasza skłonność, by ulegać różnym perswazyjnym komunikatom - uważa psycholog biznesu prof. Alicja Grochowska z Uniwersytetu SWPS. Zobacz więcej na temat: Magdalena Karczewska Trójka święta Boże Narodzenie zakupy promocja marketing STYL ŻYCIA
Marketing wartości. "Pierwszym krokiem zmiana mentalności" – Firmy, które sięgają po wartości w swojej działalności, absolutnie nie rezygnują z zysku – twierdzi Justyna Bakalarska z Collegium Civitas. Na czym polega budowanie biznesu w oparciu o wartości? O tym w Polskim Radiu 24 mówiła autorka książki "Marketing wartości". Zobacz więcej na temat: biznes firma przedsiębiorstwo marketing
Gala Pereł Polskiej Gospodarki 28 października na Zamku Królewskim w Warszawie zostaną ogłoszone wyniki XIV edycji Rankingu Pereł Polskiej Gospodarki – dotyczącego pozycjonowania polskich przedsiębiorstw. Zobacz więcej na temat: firma marketing reklama
Czy sport to interesujący produkt? Dziś sport kojarzony jest nie tylko z rywalizacją, ale także z dużymi pieniędzmi. W audycji „Życie nie tylko sportowe” o tym, czy sport jest interesującym produktem dla biznesu mówili Łukasz Strzelecki, dyrektor departamentu komunikacji PGNiG S.A. i Marcin Mikucki, dyrektor ds. marketingu i sprzedaży Ekstraklasa S.A. Zobacz więcej na temat: marketing SPORT
Nostalgia i marketing. Wraca moda na rzemiosło Na warszawskim Kamionku grupa studentów SWPS, zrzeszona w ramach projektu "Kamionek Milowy", pragnie wskrzesić tradycyjne rzemiosło. Zobacz więcej na temat: marketing Piotr Firan studenci Warszawa
Nostalgia i marketing. Wraca moda na rzemiosło Na warszawskim Kamionku grupa studentów SWPS, zrzeszona w ramach projektu "Kamionek Milowy", pragnie wskrzesić tradycyjne rzemiosło. Zobacz więcej na temat: marketing Piotr Firan studenci Warszawa
Ponad 500 mln zł – rekordowe przychody Ekstraklasy W roku 2015 przychody 16 klubów piłkarskich grających w polskiej Ekstraklasie były najwyższe w historii. Jednak nie wszystkie kluby grające w Ekstraklasie są rentowne. Zobacz więcej na temat: Robert Lidke SPORT Piłka nożna Ekstraklasa finanse marketing Legia Warszawa
Ekspert: "Zdrowa żywność" to tylko zwrot marketingowy Nic dziwnego, że zarówno producenci żywności oraz sieci handlowe starają się promować zdrowe odżywianie i budują mentalne połączenie pomiędzy właściwym odżywianiem a tzw. „zdrową żywnością”. Zobacz więcej na temat: marketing rolnictwo żywność
Marketerzy w gąszczu danych Klienci zostawiają w internecie wiele informacji o swoim życiu, potrzebach, upodobaniach. Ta wiedza to potężne narzędzie w rękach sprawnych analityków - zwraca uwagę "Puls Biznesu". Zobacz więcej na temat: marketing reklama
Czerwony i żółty - kolory, które sprzedają Jak przekonuje gość Jedynki, hipermarkety przyzwyczaiły nas do specyficznego postrzegania kolorów. - Pisałem czerwonymi literami na żółtym tle "brak promocji", a ludzie przychodzili i pytali: "a na co będzie ta promocja?" - opowiada o swoim eksperymencie psycholog koloru. Zobacz więcej na temat: kolor kulinaria marketing promocja psychologia Roman Czejarek
Handel: czym grożą nieustanne promocje? Promocje lubimy wszyscy, bo przyjemnie jest mieć świadomość, że kupiliśmy coś okazyjnie, taniej. Zobacz więcej na temat: handel promocja reklama marketing
Fabergé. Historia carskich jajek z niespodzianką – Pierwsze ze słynnych jajek miało być po prostu pudełkiem, w którym car kazał ukryć właściwy prezent dla jego żony – mówił historyk sztuki dr Adam Szymański. Zobacz więcej na temat: historia Europy jajko KULTURA marketing Rosja SZTUKA Wielkanoc
Czy istnieje podatek od kobiecości? W audycji sprawdzimy, czy produkty i usługi dla kobiet są droższe niż dla mężczyzn, choć wiele z nich niczym się nie różni. Zobacz więcej na temat: kobieta marketing marketing spersonalizowany zakupy
Marketing żywności Marketing żywnościowy jest jak miłość bez wzajemności: dziecko ma pokochać konkretną markę, a rodzic chcieć wydać na nią pieniądze. Producent… ucieszy się z pewnością z udanej manipulacji. Zobacz więcej na temat: dziecko marketing Strefa Rodzica święta żywność
Czy da się lubić przedświąteczne reklamy? Przed świętami wiele marek produkuje specjalne kampanie reklamowe. Kto je zapoczątkował i czy w Polsce mamy przykłady naprawdę udanych reklamowych przedsięwzięć? Zobacz więcej na temat: Boże Narodzenie Jan Niebudek marketing reklama święta Trójka
Reklama - głupia, głupsza, najgłupsza Niektórzy twórcy reklam z premedytacją balansują na granicy dobrego smaku, kontrowersji, łamania tabu. Zwykle jednak im się to opłaca, bo wywołują poruszenie, tzw. szum, "mówi się o nich". Zobacz więcej na temat: Karolina Rożej marketing reklama Roman Czejarek
Jak walczyć z natrętną reklamą? Ile razy telefonują nieznane osoby, proponując różne produkty i usługi? Czy jesteśmy bezbronni wobec marketingowych trików? Zobacz więcej na temat: marketing reklama