Jak geomarketing może wpłynąć na rozwój biznesu? W Warszawie w środę odbywa się II edycja konferencji Geomarketing Forum. W jej trakcie uczestnicy dyskutują m.in. o tym, jak korzystanie z informacji geoprzestrzennych wpływa na rozwój biznesu i jak umiejętnie planować kampanie reklamowe i zarządzać działami sprzedaży, a także jak optymalizować przychody nowych firm. Zobacz więcej na temat: marketing reklama firma firmy
Poranne Rozmaitości 13.10.2015 r. W audycji m.in.: Od początku 2015 roku obowiązuje nowe prawo, które znacznie złagodziło warunki ogłoszenia upadłości konsumenckiej. Jaki miało to wpływ na postępowanie przedsiębiorców. Zobacz więcej na temat: anr marketing upadłość konsumencka
Senselier - ekspert do spraw zapachów Gościem audycji będzie Marta Siembab, która jako jedyna w Polsce wykonuje zawód senseliera - niezależnego eksperta oceniającego zapachy. Zobacz więcej na temat: chemia ciekawostki Czwórka marketing NAUKA Poznań zmysły
Czy SMS-y ułatwiają prowadzenie biznesu? Z tegorocznego badania „Komunikacja SMS w Polsce” wynika, że w ponad dwóch trzecich badanych firm kampanie SMS są już traktowane jako narzędzie uzupełniające standardowe działania marketingowe. Zobacz więcej na temat: marketing sms
Google ma nowe logo Google przedstawił we wtorek swoje nowe logo. Zmiana w logotypie - szósta i jak dotąd najbardziej widoczna w blisko 17-letniej historii koncernu z Mountain View - została wprowadzona z myślą o użytkownikach urządzeń mobilnych. Zobacz więcej na temat: firma google marketing
Rekordowe wydatki na reklamę sieci handlowych Początek sezonu turystycznego i grillowego skłonił sieci handlowe do zwiększenia wydatków na reklamę. W II kwartale przeznaczyły one na promocję 308 mln zł, czyli aż o 36 mln zł więcej niż rok temu i o 24 mln więcej niż w I kwartale. Najbardziej aktywna był Lidl, zaś Biedronka o blisko połowę ograniczyła wydatki. Na emisji spotów najwięcej zarobiła telewizja. Radio jednak niewiele jej ustępowało. Zobacz więcej na temat: marketing reklama
Przedsiębiorcy zaczynają korzystać ze Snapchata Snapchat zyskał już w Polsce ponad milion użytkowników. Do najpopularniejszych należą gwiazdy, ale z możliwości serwisu zaczynają także korzystać przedsiębiorcy. Mimo dużej liczby użytkowników Snapchat nie ma jednak dobrej opinii, większość internautów uważa go za kolejny pretekst do internetowego ekshibicjonizmu. Zobacz więcej na temat: marketing
Analiza marketingowa strony za darmo Polacy z zespołu Blink.pl opracowali pierwsze na świecie narzędzie do audytu stron www pod kątem marketingowym. Analizator sprawdza, czy zamieszczone treści są atrakcyjne dla odbiorcy - powiedział PAP pomysłodawca projektu Artur Pajkert. Zobacz więcej na temat: marketing
Uwaga: telemarketing może być karalny Niedozwolony telemarketing jest kolejnym przykładem na to, że Polacy nie znają, albo nie rozumieją prawa i dotyczy to tak telemarketerów, jak i ich klientów, czyli nas samych. Zobacz więcej na temat: marketing prawo telemarketing
100 tys. gości w polskim pawilonie Expo 2015 Polski pawilon na EXPO 2015 w Mediolanie odwiedziło już ponad 100 tysięcy gości. Wystawa Światowa została otwarta 1 maja. Jej hasło to "Wyżywienie planety, energia dla życia". Zobacz więcej na temat: reklama marketing wystawa POLSKA GOSPODARKA
Jak zachęcić klienta? Pomogą nowoczesne technologie - Wszyscy jesteśmy w stanie zaobserwować zmiany, jakie odbywają się w obszarze komunikacji marketingowej. Zjawisko jest dwutorowe - mówi Marcin Stawowczyk prezes zarządu Grow Poland. Zobacz więcej na temat: ekonomia marketing marketing cyfrowy rynek sprzedaż
Pracodawco - ufaj pracownikom! W Polsce tylko 8 proc. osób odczuwa spełnienie w pracy. Szefowie są autorytarni, wymagają bezwzględnego posłuszeństwa i nie cenią samodzielności. Zobacz więcej na temat: Czwórka Iwona Wyciechowska książki marketing praca pracodawcy zarzadzanie firmą
Content marketing - walka na treści Bill Gates powiedział, że content jest królem. Nic więc dziwnego, że content marketing staje najważniejszym narzędziem w walce o klienta. Zobacz więcej na temat: Aleksandra Jasińska Czwórka handel internet Kamil Jasieński marketing
Chińskie marki warte miliardy dolarów Chińskie marki, może poza takimi, jak Lenovo czy Huawei – obie z branży nowych technologii – są w Polsce raczej mało znane. Okazuje się, że nie tylko u nas, ale również w tzw. szerokim świecie. Zobacz więcej na temat: Chiny firma marka narodowa marketing
Idą wybory. "Warto uczyć się od Francuzów" - We Francji pół roku przed głosowaniem reklama wyborcza jest zakazana. Każdy ma tyle samo czasu antenowego i takie same szanse - mówił Eryk Mistewicz, specjalista od marketingu politycznego. Zobacz więcej na temat: KULTURA marketing
Czy kulturze potrzebny jest marketing? Naszym gościem w piątek będzie Eryk Mistewicz, konsultant strategii marketingowych w mediach, polityce i biznesie. Zobacz więcej na temat: KULTURA marketing
Polskie firmy zaczynają dostrzegać YouTube Spośród 500 największych polskich przedsiębiorstw 38 proc. (190) ma własny kanał w serwisie YouTube. Firmy zaczynają dostrzegać potencjał tego typu kanałów, dlatego też te zajmujące się postprodukcją coraz częściej skupiają się na dostarczaniu kontentu na potrzeby tego typu portali internetowych i społecznościowych. Zobacz więcej na temat: firma marketing
Moda wkracza do... marketów Supermarkety i dyskonty nie kojarzyły się dotąd z miejscami, w których można nabyć oryginalną, nieszablonową odzież. Ostatnio jednak sporo się zmieniło. Zobacz więcej na temat: Czwórka Karina Terzoni Katarzyna Dydo marketing moda