X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Broda to nie moda, a codzienność

Ostatnia aktualizacja: 19.10.2014 11:45
Kilka miesięcy temu brody triumfalnie wróciły do mody. Wbrew niektórym opiniom, nie okazał się to tylko chwilowy trend. - Broda to jest codzienność, a nie kwestia lansowania się czy podążania za tłumem - przekonywał Wojtek Rostowski, właściciel barber shopu.
Audio
  • Wojtek Rostowski prowadzi barber shop, który zyskuje sobie coraz większą popularność (Czwórka/Tędy po trendy)
Modelowanie brody
Modelowanie brodyFoto: Glow Images

Rostowski sam jest brodaczem i prowadzi Rostowski Barber Shop, jeden z pierwszych w Warszawie salonów pielęgnacji zarostu. W ostatnich miesiącach punkt przeżywa prawdziwe oblężenie. Zasadnym jednak jest pytanie, czy będzie to stała tendencja, czy też niebawem może nastąpić regres, bo brody po prostu wyjdą z mody. - Oczywiście, że teraz jest to modne, ale moim zadaniem w tej chwili głównie jest uświadamianie, swoisty walor edukacyjny. Bo jeśli ktoś już decyduje się na brodę, to musi pamiętać, że trzeba o nią dbać - powiedział gość Czwórki.
PRZECZYTAJ: Nergal otworzy własny barber shop?

Jeszcze w minionych latach często brodacze utożsamiani byli właśnie z zaniedbanymi osobami, które nie przykładają wielkiej wagi do codziennej pięlegnacji. Teraz całkowicie się to zmieniło. Wielu celebrytów nosi zarost, nierzadko jest on też postrzegany jako atrybut męskości. - Wydaje mi się, że najpierw była taka "uliczna" popularność, którą przeniesiono do świata filmu i muzyki. W kwestii wizerunkowej na pewno świetnie się sprawdza - przekonywał Rostowski.
Jak dbać o brodę? Ile kosztuje wizyta w barber shopie? O tym dowiecie się z zapisu audycji "Tędy po trendy".
ac, bch

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Zbigniew Wodecki ujawnia tajemnicę swojej niezwykłej fryzury

Ostatnia aktualizacja: 18.07.2014 11:20
Dzisiaj motywem przewodnim "Poranka OnLine" były fryzury oraz zarost, czyli tematy, które zawsze są na czasie, budzą ciekawość i zażarte dyskusje.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Dobra fryzura doda ci urody

Ostatnia aktualizacja: 02.09.2014 15:00
Nieodpowiednio dobrana fryzura może oszpecić nawet najładniejszą twarz. Zaś dobry stylista sprawi, że będziemy wyglądać jak gwiazda filmowa.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Fashion truck, czyli butik mobilny

Ostatnia aktualizacja: 11.10.2014 10:00
Po food truckach przyszła moda na fashion trucki. Teraz oprócz hamburgerów i frytek możemy delektować się modą na kółkach. - Modowe ciężarówki pełnią nie tylko funkcję butików, ale są także miejscem, gdzie można przyjść i pogadać - opowiada blogerka Harel. - W gigantycznej galerii handlowej nie ma mowy o takiej atmosferze. Ani o takim asortymencie.
rozwiń zwiń