X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Jak pokonać Facebooka? "Dobry pomysł ważniejszy niż pieniądze"

Ostatnia aktualizacja: 19.01.2015 10:00
Co musiałoby się stać, by Facebook upadł? - Kopiowanie zagranicznych rozwiązań przy tworzeniu nowych serwisów nie przynosi efektów - mówił w Czwórce Grzegorz Ułan, bloger.
Audio
  • Bloger Grzegorz Ułan zdradza tajemnice powodzenia niektórych serwisów społecznościowych (Czwórka/Audycja nr 1)
Mark Zuckerberg ma doskonałe wyczucie rynku - twierdzi Grzegorz Ułan.
Mark Zuckerberg ma doskonałe wyczucie rynku - twierdzi Grzegorz Ułan. Foto: PAP/Alexander Zemlianichenko/Pool

Ułan przyznał, że on sam, jako bloger, nie wyobraża sobie życia bez serwisów społecznościowych. - Codziennie zaczynam pracę od przejrzenia najnowszych doniesień - opowiadał i tłumaczył, jak założyć dobrze prosperujący serwis i dlaczego "rozkręcanie" go wymaga dużo pracy.
I to żmudnej. A "sposób" polskich startupowców, którzy często po prostu kopiują pomysły zagranicznych kolegów, rzadko się sprawdza. Od czego więc zacząć? Warto zajrzeć do sieci i przeglądać grupy, fora i portale, na których dyskutują ze sobą doświadczeni programiści. I korzystać z ich rad. Ułan wytłumaczył też, jak unikać pułapek, które czyhają na nas w sieci i czemu ludzie, którzy uczą się programowania już w przedszkolu, kiedyś zawojują świat.

***

Tytuł audycji: Audycja nr 1

Prowadzili: Mariusz Infulecki, Michał Migała

Przygotowała: Grzegorz Ułan, bloger z Antyweb.pl

Data emisji: 19.01.2015

Godzina emisji: 6.00

(kd, pg)

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Wardęga - internetowy prankster, którego oglądają miliony

Ostatnia aktualizacja: 16.09.2014 12:00
Płatanie figli innym zapewne miało swój początek wraz z pojawieniem się ludzi na świecie. W dobie telewizji i internetu pranksterzy nagrywają swoje dowcipy i chwalą się nimi przed publicznością liczoną... w milionach!
rozwiń zwiń

Czytaj także

W dobie internetu powstał nowy zawód - vloger

Ostatnia aktualizacja: 17.09.2014 16:00
- Prawda jest taka, że youtuber to już jest normalny zawód - mówi vloger, Martin Stankiewicz, który zarabia na robieniu filmów i wrzucaniu ich do sieci. Jego kanał w serwisie Youtube ma już ponad 200 tysięcy subskrybentów. W "Poranku OnLine" youtuber zdradził nam kulisy tej internetowej pracy.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Keanu Reeves, Yao Ming i Typowy Seba - jako memy opanowali sieć

Ostatnia aktualizacja: 23.09.2014 14:00
Internetowe memy to obrazki najczęściej przedstawiające osoby razem z krótkimi opisami sytuacji często komicznymi i sarkastycznymi, które rozprzestrzeniają się w sieci. W "Poranku OnLine" specjalnie dla was omówiliśmy kilka z nich.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Maffashion: wysokie zarobki blogerów to mit

Ostatnia aktualizacja: 30.09.2014 15:30
25-letnia Julia Kuczyńska, znana również jako Maffashion, to jedna z najpopularniejszych polskich blogerek modowych. Jej praca inspiruje tysiące młodych dziewczyn. Udało jej się pasję przerodzić w zawód. - To znacznie trudniejsze i bardziej wyczerpujące niż mogłoby się wydawać - zaznaczyła w Czwórce.
rozwiń zwiń