X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Jak robić dobrą reklamę? "Traktuj widza poważnie"

Ostatnia aktualizacja: 28.02.2017 14:33
- Dobra reklama powinna zakładać większą inteligencję i wyobraźnię widza, a większość dzisiejszych reklam opiera się na stereotypach i kliszach. Jeśli chcemy pokazać wspinaczkę na Mount Everest, zamiast alpinisty powinniśmy tam wysłać kulawego kucharza, wówczas byłoby ciekawiej - przekonywali Agnieszka Klimczak i Przemysław Bogdanowicz z Klubu Twórców Reklamy.
Audio
  • Jak zrobić dobrą reklamę na miarę XXI w. i dlaczego w mediach jest tak dużo tej złej? (Stacja Kultura/Czwórka)
Agnieszka Klimczak i Przemysław Bogdanowicz z Kasią Dydo w studiu Czwórki
Agnieszka Klimczak i Przemysław Bogdanowicz z Kasią Dydo w studiu CzwórkiFoto: Karina Terzoni/Czwórka

Rozmowa kobiety 2 1200.jpg
NLP - jest wszędzie, gdzie w grę wchodzi umysł

Jednak świat reklamy zmienia się z roku na rok, a dziś, jak przekonują goście Czwórki "reklamowany produkt najczęściej ma rozwiązywać doraźne problemy". - Najbardziej trafiają te, pozwalające zwalczyć jakiegoś "wroga", czyli lenistwo, nudę - przekonywała Agnieszka Klimczak. - Ludzie chcą oglądać reklamy, które pozwalają się oderwać, roześmiać, zaś jako twórcy reklam wiemy, że jeśli chcemy przyciągnąć uwagę odbiorców, musimy dać im coś w zamian. Najczęściej to jest rozrywka - tłumaczyła.

Goście Czwórki mówili o tym, jak być kreatywnym w reklamie, jak spojrzeć na produkt z innej perspektywy, jak nie dać się stereotypom. - Najbardziej odważni są ludzie, którzy nie mają nic do stracenia, więc najwięcej kreatywności rodzi się tam, gdzie nie ma budżetu. Dlatego tak wiele jest dobrych kampanii społecznych - przekonywali. Opowiadali o najbardziej skutecznych reklamowych patentach, które sprawdzają się na przestrzeni lat i mówili o konkursie Klubu Twórców Reklamy, czyli trwającym właśnie festiwalu reklamowych kreacji.

Przemysław Bogdanowicz Reklama jest jedną z absolutnie nieodłącznych składowych tej formy kapitalizmu, którą mamy w większości świata. Gdyby nie pomagała sprzedawać, nikt by za nią nie płacił

***

Tytuł audycji: Stacja Kultura

Prowadzi: Katarzyna Dydo

Goście: Agnieszka Klimczak i Przemysław Bogdanowicz (Klub Twórców Reklamy)

Data emisji: 28.02.2017

Godzina emisji: 11.10

kd/kul

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak