Najgorsze wakacje w życiu. Thekayetan w podróży do Rzymu

Ostatnia aktualizacja: 10.08.2022 17:30
"Najgorsze wakacje ever" mogą się zdarzyć każdemu. W Czwórce wspominają je znani muzycy. Wśród nich thekayetan - wokalista i kompozytor muzyki elektronicznej, który wybrał się na wielkie włoskie wakacje.
thekayetan w Czwórce.
thekayetan w Czwórce.Foto: Karina Terzoni/Czwórka

Thekayetan to pochodzący z Poznania 22-letni kompozytor, producent muzyki elektronicznej i autor tekstów. W 2021 roku zadebiutował płytą "Dla nas dom", którą promowały single: "Skóra" oraz "Pole widzenia". Najnowszy utwór artysty to "Hebefrenicze", w którym gościnnie wystąpiła Mery Spolsky. Mówi o sobie, że jest szczęściarzem, bo może spełniać swoje marzenia i jeszcze robić to wszystko na własnych zasadach. Jednym z takich marzeń były wakacje we Włoszech, na które thekayetan wybrał się z przyjaciółką. - Trzy lata temu zaplanowaliśmy wypad do Rzymu. To był nasz pierwszy zagraniczny wyjazd, na który wybraliśmy się samodzielnie - wspomina thekayetan. - Mieliśmy ustalony plan zwiedzania, ale byliśmy kompletnie niezorganizowani w kwestii samej podróży.

Po wylądowaniu na lotnisku "turyści" szybko zorientowali się, że nie mają jak dotrzeć do centrum miasta. Na szczęście znaleźli autobus, którym dojechali do stacji metra. - Tam, trochę bez naszej woli, przygarnął nas taksówkarz, który zaoferował transport do miejsca, w którym umówiliśmy się z właścicielem mieszkania. Taksówka była nieoznakowana, a sama podróż trwała nie więcej niż 5 minut. Po dotarciu do celu dowiedzieliśmy się, że musimy zapłacić 60 euro - opowiada muzyk. - Tymczasem mój budżet na cały wyjazd wynosił 100 euro, więc sytuacja zrobiła się niezręczna. Oczywiście uregulowaliśmy należność, ale to nie był koniec naszych przygód, bo właściciel mieszkania, który czekał, żeby zawieźć nas już pod sam dom, czas umilał sobie wysokoprocentowym napojem. Odkryliśmy to dopiero, kiedy byliśmy w aucie, a nasz kierowca prowadził dość porywczo i nieprzewidywalnie.

Posłuchaj
03:53 CZWÓRKA Stacja Kultura - wakacje 10.08.2022.mp3 Thekayetan i najgorsze wakacje w życiu (Stacja Kultura/Czwórka)

Sprawdź także:

Tegoroczne wakacje były dla gościa Czwórki bardzo pracowite, Czas spędzał w studiu nagraniowym, gdzie kończył przygotowywać materiał na swój drugi krążek. Nowa płyta będzie albumem konceptualnym, opartym na psychoterapii i doświadczeniach artysty z jego własnej terapii. Thekayetan stawia na nim siebie w roli pacjenta, a słuchacza w roli terapeuty. Premiera zaplanowana jest na październik tego roku, a przedpremierowo materiał z płyty artysta zaprezentuje na swoich najbliższych koncertach - 9 sierpnia na Soundrive Festival w Gdańsku oraz 15 września na festiwalu Great September w Łodzi - SZCZEGÓŁY >>>

thekayetan i Mery Spolsky - hebefrenicze (Official Video) | KayaxTV

***

Tytuł audycji: Stacja Kultura

Prowadzi: Kasia Dydo

Gość: thekayetan (producent, kompozytor i autor tekstów)