X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Social media - jak się wypromować, a nie pogrążyć?

Ostatnia aktualizacja: 03.09.2018 16:20
Facebook, Twitter, Instagram, Snapchat to narzędzia, które pozwalają nam wykreować wizerunek, zbudować markę i odnieść sukces. Mogą też bardzo nam zaszkodzić.  
Audio
  • Jak wykorzystać social media w budowaniu swojej przyszłości? (Czat Czwórki/Czwórka)
(zdj. ilustracyjne)
(zdj. ilustracyjne)Foto: sondem / Shutterstock.com

Czytaj także
dziewczyna internet miłość 1200.jpg
Cyfrowa demencja. Jak społecznościówki wpływają na nasz rozwój?

- O ile celebryci mogą pozwolić sobie na kreowanie wizerunku, z jakim chcą być kojarzeni, o tyle pracownicy, którzy kandydują na jakieś stanowisko, powinni myśleć o pokazaniu swojej najlepszej strony - przekonuje Karolina Latus. - Dotyczy to także tego, co publikujemy na swoim prywatnym profilu na Facebooku - dodaje. 

Zaproszone do studia ekspertki zgadzają się, że jako społeczeństwo ciągle jeszcze nie jesteśmy w pełni świadomi, że to, co zamieszczamy w internecie na swój temat, może być wykorzystane - także przeciwko nam. - Wszystko, co umieszczamy w internecie, wpływa na nasze konto. Dlatego zanim wrzucimy kolejne zdjęcie albo udostępnimy jakąś treść, warto zastanowić się, jak to będzie o nas świadczyć - radzi Dorota Steliga, a Sabina Owczarczyk podpowiada, jak zadbać o swój wizerunek i zbudować markę osobistą.


Czytaj także
moda 1200.jpg
Chcesz mieć swój styl? "Inspiruj się, nie kopiuj"

W audycji także naczelny serwisu Vogule Polska Poland - Patryk Chylewicz - zdradza, jak celebryci dbają o swój wizerunek w mediach społecznościowych i czy na złym wizerunku też można wypłynąć.

***

Tytuł audycji: Czat Czwórki

Prowadzi: Piotr Firan

Goście: Karolina Latus (Agencja Zatrudnienia Crafts), Dorota Steliga (DeSpectrum), Sabina Owczarczyk (Adstore)

Materiał przygotował: Robert Malinowski

Data emisji: 3.09.2018

Godzina emisji: 15.08

kul/kd

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Pierwsza Komunia jak mini-wesele. "Zrezygnujmy z show na rzecz relacji"

Ostatnia aktualizacja: 27.04.2018 17:00
Zbliża się sezon komunijny. Kilkanaście lat temu było to skromna uroczystość obchodzona w gronie rodzinnym. Dziś aspekt duchowy Pierwszej Komunii przysłaniają zupełnie inne kwestie...
rozwiń zwiń