X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Influencer - wzbudza ciekawość czy zaufanie?

Ostatnia aktualizacja: 22.05.2019 16:00
Tylko 4 proc. internautów wierzy w treści publikowane przez influencerów - tak wynika z badań brytyjskiej agencji UM. Co to oznacza dla youtuberów i instagramerów oraz dla współpracujących z nimi marek?
Audio
  • Influencer czy "tablica ogłoszeń" - jak postrzegamy tych, którzy "prognozują trendy"? (Pierwsze słyszę/Czwórka)
(zdj. ilustracyjne)
(zdj. ilustracyjne)Foto: GaudiLab/Shutterstock.com

Czytaj także
młodzi ludzie młodzież smartfon telefon 1200.jpg
Społecznościówki a psyche. Które dołują najbardziej?

- Ma to związek m.in. ze skandalami z udziałem influencerów oraz z Cambridge Analytica - wyjaśnia  Joanna Sosnowska z działu "Nowe Technologie" Gazety Wyborczej. - Jest to także kwestia pieniędzy, bo nie jest już tajemnicą, że na lokowaniu produktów na profilach można sporo zarobić - dodaje.

Jak działalność influencerów postrzegają słuchacze Czwórki i kogo obdarzamy większym zaufaniem - polityków czy intagramerów? O tym w materiale Mateusza Kulika.

***

Tytuł audycji: Pierwsze słyszę

Prowadzi: Kamil Jasieński

Data emisji: 22.05.2019

Godzina emisji: 7.35

kul/ac


Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Walka na miecze świetlne. Oficjalne mistrzostwa w byciu Jedi

Ostatnia aktualizacja: 21.02.2019 13:13
Walki na miecze świetlne oficjalnym sportem we Francji. - Sam fakt, że jest grupa zapaleńców, która chce to robić, jest cudowny - mówi Andrzej Mazuruk, fan "Gwiezdnych wojen" i szermierz.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Skrillex na komary. Obniża libido samic

Ostatnia aktualizacja: 09.04.2019 13:50
Dźwięk odgrywa ogromną rolą w procesach reprodukcyjnych wielu gatunków zwierząt. Jeśli chcesz uwolnić się od komarów, słuchaj muzyki elektronicznej.
rozwiń zwiń