X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem
Nowe Technologie

MŚP inwestuje w MPS

Ostatnia aktualizacja: 09.01.2014 09:24
Prognoza wzrostu zainteresowania usługami zarządzania drukiem
drukarka Konica Minolta
drukarka Konica Minolta

Według analiz Konica Minolta zainteresowanie usługami dedykowanymi zarządzaniu drukiem będzie rosło. Ten trend jest już doskonale widoczny wśród klientów korporacyjnych, ogromny potencjał drzemie jednak wśród firm z sektora MSP.

W Europie podobnie jak w innych regionach świata jesteśmy świadkami ogromnych zmian związanych z korporacyjną polityką druku. Ta ewolucja wiąże się z fundamentalnymi przeobrażeniami zachodzącymi w otoczeniu technologicznym współczesnych przedsiębiorstw. Firmy reagują na trendy: “big data”, SaaS (software as a service), PaaS (platform as a service) i BYOD (“bring your own device”). Przekłada się to na ewolucję realizacji podstawowych procesów oraz oczekiwań wobec dostawców sprzętu. Klienci szukają partnerów, którzy będą mogli zapewnić im kompleksową usługę – przeanalizować potrzeby, zaproponować rozwiązania sprzętowe i software’owe dzięki którym można sprawnie usystematyzować i  zoptymalizować kluczowe procesy.

Bacznie obserwujemy rynek i reagujemy na trendy. Jest to doskonale widoczne jeśli przeanalizujemy naszą ofertę. Od lat ewoluujemy z firmy, która głównie zajmowała się rozwiązaniami sprzętowymi w kierunku organizacji, która zapewnia swoim klientom kompleksową usługę – powiedział Ken Osuga, President, Konica Minolta Business Solutions Europe GmbH. – Klienci, którzy korzystają z naszych usług otrzymują od nas kompleksową propozycję obejmującą wdrożenie systemu zarządzania i obiegu dokumentów – dodaje.

  • Ponad 90% danych kluczowych z perspektywy przedsiębiorstw zgromadzonych jest w ogromnej liczbie dokumentów, które codziennie są przetwarzane w przedsiębiorstwie. Sprawne zarządzanie tym treściami ma kluczowe znaczenie dla sprawnego funkcjonowania firmy. – Wyniki badań wskazują, że każde 30 minut spędzone na szukaniu dokumentu w perspektywie funkcjonowania firmy odpowiada sytuacji w której dany dokument nigdy nie był dostępny – powiedział Osuga.

Małe i Średnie Przedsiębiorstwa coraz częściej inwestują w systemy zarządzania drukiem i obiegiem danych. Jest to widoczne w strukturze przychodów Konica Minolta. W tym roku przychody uzyskane ze świadczenia usług zarządzania drukiem dla firm z sektora MSP przekraczają te pochodzące z tradycyjnej sprzedaży urządzeń dedykowanych drukowi biurowemu.

ca – Małe i Średnie Przedsiębiorstwa zawsze stanowiły ważną grupę klientów z perspektywy Konica Minolta – powiedział Masatoshi Matsuzaki, President and CEO, Konica Minolta, Inc. – Jest to segment o ogromnym potencjale dla nas i naszych partnerów - dodaje.



autor: Mariola Czapkiewicz

Czytaj także

Ewolucja usług zarządzania drukiem (MPS)

Ostatnia aktualizacja: 17.09.2013 14:42
Według przewidywań Photizo Group, europejski rynek usług zarządzania drukiem wzrośnie z 7,6 mld euro w 2009 do 21,9 mld euro w 2014 roku. Wraz ze wzrostem rynku ewoluują również same usługi MPS (ang. Managed Print Services). Już teraz posiadają one zdolność przekształcania organizacji i zwiększania jej wartości dzięki rozwiązaniom. Jednak wiele firm wciąż ma jedynie mglisty zarys korzyści, które z nich płyną.
rozwiń zwiń