Przez trzy dni, od 19 do 21 maja, publiczność wysłuchała 16  słuchowisk oraz obejrzała 13 spektakli, które  zrealizowano w 2011 roku. W poniedziałek, 21 maja, na uroczystej gali nagrodzono  najlepsze realizacje radiowe i telewizyjne. Zwycięzców w dziedzinie  konkursu radiowego wyłoniło jury w składzie: Grażyna  Barszczewska (przewodnicząca), Wojciech Rajski, Jerzy Limon, Jacek Snopkiewicz i  Maciej Wojtyszko.

Grand Prix dla najlepszego utworu otrzymali  twórcy słuchowiska „Hamlet”, zgłoszonego przez Program 1  Polskiego Radia: za reżyserię – Waldemar Modestowicz, za rolę  Hamleta – Marcin Hycnar, za opracowanie muzyczne –  Piotr Moss, za realizację akustyczną – Andrzej  Brzoska. 
Nagroda za reżyserię przypadła ex aequo:  Annie Wieczur-Bluszcz za realizację słuchowiska „Mizantrop”  oraz Dariuszowi Błaszczykowi za słuchowisko „Zegar bije”. Oba  słuchowiska zostały zgłoszone przez Teatr Polskiego Radia. Tomasz  Man został nagrodzony za scenariusz oryginalny słuchowiska „Moja ABBA” w swojej reżyserii (zgłoszenie Programu 3 Polskiego  Radia). Ponadto Jury przyznało wyróżnienie Malinie Prześludze za tekst „Nic Dzika Mrówka, Adam i Ewa”, będący podstawą adaptacji słuchowiska  pod tym samym tytułem. Słuchowisko zostało zgłoszone przez Radio Merkury z  Poznania. Nagrodę za scenariusz będący adaptacją otrzymała:  Bogumiła Prządka za scenariusz słuchowiska „Dziura w niebie”  według powieści Tadeusza Konwickiego oraz za scenariusz słuchowiska „Zbrodnia w  Dzielnicy Północnej” według powieści Stefana Kisielewskiego. Oba słuchowiska  zostały zgłoszone przez Program 2 Polskiego Radia. Nagrodę im. Janusza Hajduna  za realizację akustyczną przyznano Andrzejowi  Brzosce za realizację słuchowiska w systemie dźwięku przestrzennego  „Mizantrop” w reżyserii Anny Wieczur-Bluszcz, „Obłomow” w reżyserii Agnieszki  Lipiec-Wróblewskiej (słuchowiska zgłoszone przez Teatr Polskiego Radia) oraz  „Moja ABBA” w reżyserii Tomasza Mana (słuchowisko zgłoszone przez Program 3  Polskiego Radia). Nagrodę za opracowanie muzyczne otrzymał  Tomasz Obertyn za muzykę i opracowanie dźwiękowe słuchowisk:  „Zbrodnia w Dzielnicy Północnej” w reżyserii Waldemara Modestowicza (słuchowisko  zgłoszone przez Program 2 Polskiego Radia) oraz „Obłomow” w reżyserii Agnieszki  Lipiec-Wróblewskiej (słuchowisko zgłoszone przez Teatr Polskiego Radia).
Za  najlepszych aktorów w tym roku uznano Ewę Konstancję  Bułhak, która otrzymała nagrodę za rolę Olgi w słuchowisku  „Obłomow” oraz Przemysława Bluszcza, którego nagrodzono za rolę  Alcesta w słuchowisku „Mizantrop”. Oba słuchowiska zostały zgłoszone  przez Teatr Polskiego Radia.
Najlepszymi aktorami  drugoplanowymi ex aequo okazali się Mirosława  Krajewska za rolę Babki Linsrumowej  w słuchowisku „Dziura w  niebie” w reżyserii Pawła Łysaka (słuchowisko zgłoszone przez Program 2  Polskiego Radia) oraz Grzegorz Gzyl za rolę Janka w  słuchowisku „Bliżej piekła” w reżyserii Henryka Rozena (słuchowisko zgłoszone  przez Radio Gdańsk). 
Honorową nagrodę zespołową dla Producenta  słuchowisk otrzymał Program 1 Polskiego Radia za  atrakcyjną ofertę programową. 
Nagrodę Honorową im. Krzysztofa  Zaleskiego za twórczość odrzucającą stereotypy i łatwe nowinki,  umocowaną w pamięci i historii, dotyczącą problemów współczesności otrzymała Maria Brzezińska, adaptatorka i reżyserka słuchowiska  „Próba czytania” (słuchowisko zostało zgłoszone przez Polskie Radio  Lublin).
Ponadto jury przyznało wyróżnienia w formie  rekomendacji do powtórzenia na antenie ogólnopolskiej i antenach rozgłośni  regionalnych. Docenione zostały następujące słuchowiska: „Hibakusha” Dany Łukasińskiej w reżyserii  Janusza Kukuły (zgłoszenie Program 3 Polskiego Radia) oraz „Koniec świata w  Dębkach” autorstwa i w reżyserii Moniki Powalisz (zgłoszenie Program 1 Polskiego  Radia).
Nagrody najlepszym spektaklom Teatru  Telewizji przyznało jury w składzie: Janusz Majewski (Przewodniczący),  Maria Malatyńska, Adam Sikora, Dorota Roqueplo oraz Artur Żmijewski. Grand Prix  otrzymali twórcy widowiska pt. „Getsemani”: za reżyserię –  Waldemar Krzystek, za rolę Otto Fallona –  Mariusz Bonaszewski, za scenografię– Agata i Andrzej  Przybył.
Łukasz Wylężałek został nagrodzony  za reżyserię autorskiego spektaklu pt. „Najweselszy człowiek”,  a Juliusz Machulski za oryginalny  polski tekst dramatyczny lub adaptację dla Teatru TV – „Next-ex”. Nagrodę za zdjęcia dla spektaklu „Najwspanialszy  człowiek – otrzymał Wojciech Todorow, a za  scenografię do tego samego spektaklu wyróżniono Annę  Wunderlich. Nagroda za twórczą realizację telewizyjną spektaklu  teatralnego przypadła Józefowi Kowalewskiemu za  „Zmierzch Bogów” w reżyserii Grzegorza Wiśniewskiego. W kategorii   muzyka oryginalna lub opracowanie muzyczne jury doceniło  Jerzego Satanowskiego, za muzykę do spektaklu „Skarpetki, Opus  124” w reżyserii Macieja Englerta. Nagroda za montaż przypadła  – Beacie Barciś, za spektakle: „Najweselszy człowiek” reżyserii  Łukasza Wylężałka, „Next-ex” w reżyserii Juliusza Machulskiego oraz „Rzecz o  banalności miłości” w reżyserii Feliksa Falka. 
Jury telewizyjne wybrało  również najlepszych aktorów. Teresę  Budzisz-Krzyżanowską oraz Agnieszkę Grochowską nagrodzono ex aequo za rolę: Hanny Arendt w spektaklu „Rzecz o  banalności w miłości” w reżyserii Feliksa Falka. Nagroda za rolę męską przypadła  ex aequo Piotrowi Fronczewskiemu za kreację Verdiera w  spektaklu „Skarpetki Opus 124” oraz Wojciechowi Pszoniakowi za  rolę Bremonta, w tym samym spektaklu. Ponadto jury przyznało trzy  honorowe wyróżnienia aktorskie: Emilii Nagórce za rolę  Suzette Guest w spektaklu „Getsemani”, Julii  Rosnowskiej za rolę Marysi w spektaklu „Next-ex” oraz  Maciejowi Stuhrowi za rolę Cosme McMoon w spektaklu  „Boska!.” w reżyserii Andrzeja Domalika.
Jury telewizyjne nagrodę Honorową im. Krzysztofa Zaleskiego za twórczość odrzucającą stereotypy i łatwe nowinki, umocowaną w pamięci i  historii, dotyczącą problemów współczesności przyznało spektaklowi  „Rzecz o banalności miłości” w reżyserii Feliksa Falka.