X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem
Kultura

Koniec „Filmu”

Ostatnia aktualizacja: 16.05.2013 12:55
Czerwcowy „Film” będzie ostatnim numerem wydanym przez Platformę Mediową Point Group. Wydawca zamyka pismo, które istniało na rynku od 1946 roku.
Logotyp magazynu Film
Logotyp magazynu "Film"Foto: mat. prasowe

Zarząd spółki zadecydował o zaprzestaniu wydawania magazynu „Film”, zatrzymując jednocześnie tytuł w wydawnictwie. Żadna z ofert inwestycyjnych, które trafiły do spółki w ciągu ostatniego miesiąca, nie była satysfakcjonująca.

– To nadal jest silna i prestiżowa marka, która jednak potrzebuje nowej koncepcji rozwoju. Automatyczny transfer magazynu do internetu nie zawsze okazuje się dobrym rozwiązaniem – mówi Michał M. Lisiecki, prezes Zarządu Platformy Mediowej Point Group. Nad nową koncepcją i strategią dla marki „Film” oraz ewentualną kontynuacją rozmów inwestycyjnych ma pracować Jarosław Pachowski, prezes zarządzającej tytułem spółki Film Point Group. 

Redaktorem naczelnym tytułu jest Tomasz Raczek, który kieruje magazynem od października 2012 roku. Od tego czasu „Film” zyskał nowy zespół redakcyjny, nową makietę, stronę internetową i nowych czytelników. Według szacunkowych danych wydawcy, w ciągu pięciu miesięcy sprzedaż magazynu wzrosła ok. 10 proc.

Galeria: dzień na zdjęciach >>>

mat.prasowe/mk

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak
www.narodoweczytanie.polskieradio.pl
Cichociemni

Czytaj także

Dbajmy o higienę życia kulturalnego

Ostatnia aktualizacja: 15.06.2012 11:30
- To bardzo dobrze, że przyznawane są nagrody dla najlepszych filmów oraz tych najgorszych - uważa Tomasz Raczek, krytyk filmowy.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Tomasz Raczek: konflikty z Kałużyńskim były wymyślone

Ostatnia aktualizacja: 27.08.2012 12:49
Znany krytyk filmowy opowiedział w Jedynce o dzieciństwie, marzeniach, coming oucie i słynnej aferze wokół filmu "Kac Wawa".
rozwiń zwiń