X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem
Muzyka

Czego Mann i Gacek nie reklamują na antenie Trójki?

Ostatnia aktualizacja: 18.10.2011 18:00
Nazwy samochodów to najczęściej pojawiające się w piosenkach marki. Przy odrobinie dobrej woli w rockowych przebojach odnaleźć można także reklamy napojów gazowanych, bielizny oraz kosmetyków. Posłuchajcie "W Tonacji Trójki".
Audio
  • Lokowanie produktów "W Tonacji Trójki" , część 1

Jak zauważył jeden ze słuchaczy Trójki, "lokowanie produktu" to niezbyt wdzięczna kalka z języka angielskiego. Pora zacząć się jednak przyzwyczajać, bowiem kryjące się pod nią zjawisko zaczyna odgrywać coraz większą rolę w naszym codziennym życiu. Czy produkt ulokowany może zostać na przykład w komplemencie? Chyba tak, skoro Wojciech Mann porównał kolor oczu Anny Gacek do popularnego napoju gazowanego...

Tropiciele ukrytych i nieświadomych reklam mają jednak o wiele większe pole do popisu w świecie muzyki. Chyba najpopularniejszymi produktami "lokowanymi" w piosenkach pozostają od zawsze samochody. W pewnym sensie Janis Joplin reklamowała przecież Mercedesa ("Mercedes Benz"), a Chuck Berry Cadillaca ("Maybellene"), choć tytuł ostatniej piosenki wskazywać mógłby raczej na pewien tusz do rzęs, który z kolei pojawił się w przeboju R.E.M. dedykowanemu pamięci tragicznie zmarłego aktora, Rivera Phoenixa. 

Ale piosenka stać się może również antyreklamą. Wizja świnki ubranej w kostium słynnego domu modowego z "Paranoid Android" Radiohead skłoniła Wojciecha Manna do deklaracji: - Nigdy nie założę na siebie nic od Gucciego...

W audycji zabrzmiały następując utwory:

Rum and Coca Cola - The Andrew Sisters
Diamonds Are A Girl`s Best Friend - Marilyn Monroe
Kodachrome - Paul Simon
California Waiting - Kings Of Leon
Maybellene - Chuck Berry
E-bow The Letter - R.E.M.
Take the box - Amy Winehouse
Paranoid Android - Radiohead
Fender Champ - Buddy Whittington

Audycji "W Tonacji Trójki" słuchać można od poniedziałku do piątku po godz. 15.00.

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Mann i Gacek i piosenki o dziwnej treści

Ostatnia aktualizacja: 26.07.2011 11:44
Tematem wtorkowej "W tonacji Trójki" były utwory m.in. o żurku, niewidomych meduzach, konkwistadorze i telefonicznym stalkingu.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Anna Gacek i Wojciech Mann zredukowani...

Ostatnia aktualizacja: 13.09.2011 19:00
Tematem ostatniego wakacyjnego spotkania trójkowych redaktorów były piosenki na "do widzenia".
rozwiń zwiń

Czytaj także

W tonacji rozmów telefonicznych

Ostatnia aktualizacja: 06.10.2011 12:19
Piosenki związane z tematem dzwonienia zdominowały kolejne spotkanie Anny Gacek i Wojciecha Manna.
rozwiń zwiń