Co się kryje pod marką "Conrad"?

Ostatnia aktualizacja: 02.02.2017 14:51
W kolejnej odsłonie cyklu "Śladami Conrada" rozmawialiśmy o swoistych mitach związanych z biografią i twórczością autora "Lorda Jima".
Audio
  • Co się kryje pod marką "Conrad"? (PR, 3.02.2017)
J. Conrad na znaczku pocztowym
J. Conrad na znaczku pocztowym Foto: Sergey Goryachev/Shutterstock.com

Gościem audycji była dr hab. Agnieszka Adamowicz-Pośpiech, adiunkt w Zakładzie Kultury i Literatury Brytyjskiej Instytutu Kultur i Literatur Anglojęzycznych Uniwersytetu Śląskiego. Badaczka w swojej najnowszej książce "Podróże z Conradem. Szkice" stawia tezę, że w polskim życiu publicznym, niekoniecznie literackim, wyrobiła się pewna marka, którą można nazwać marką "Conrad". Jak wiele ma ona wspólnego z twórczością i biografią pisarza?

A o tym, jak profesjonalnie kreuje się markę osobistą, opowiadał Tomasz Sańpruch, ekspert ds. wizerunku.

***
Tytuł audycji: Śladami Conrada

Prowadzi: Małgorzata Szymankiewicz

Data emisji: 3.02.017

Godzina emisji: 15.00

jp/mz

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Joseph Conrad. Szlachcic z Kresów

Ostatnia aktualizacja: 06.01.2017 17:15
- Conrad wyjeżdżając z Polski w wieku 17 lat, był już w pełni ukształtowanym człowiekiem. Zabrał ze sobą bagaż w postaci polskiej tradycji, przywiązania do kultury, wartości wyniesionych z domu i krajobrazu, który łączy się przede wszystkim z Kresami – mówiła w Dwójce dr Joanna Skolik z Uniwersytetu Opolskiego.
rozwiń zwiń