Wartość liczona w trylionach dolarów. Czołówkę najcenniejszych marek wciąż stanowią firmy technologiczne Łączna wartość 100 najcenniejszych marek na świecie w 2023 r. wynosi 6,9 trylionów dolarów. Mimo spadku wartości indeksu o 20 proc. w stosunku do 2022 r., pierwsza setka wykazała wzrost względem poziomu sprzed pandemii o 47 proc. - wynika z najnowszego rankingu Kantar BrandZ. Zobacz więcej na temat: GOSPODARKA firma marka ranking
Logo za setki miliardów dolarów. Nowy ranking najcenniejszych marek świata Apple znalazło się w 2022 r. na szczycie rankingu najcenniejszych marek świata. Jej wartość obecnie wynosi 947,1 mld dolarów. Tylko od ubiegłego roku wzrosła ona o 55 proc. - wynika z rankingu BrandZ, który został opublikowany przez firmę Kantar. Zobacz więcej na temat: GOSPODARKA firma marka Apple Amazon microsoft
Kto chce kupić markę Polska? Jeżeli znalazłby się nabywca, to wg wyceny firmy Brand Finance, „Polska” jest warta 500 mld dolarów. Powodem takiej wyceny może być wg polskiego MZS organizowanie dużych, międzynarodowych imprez sportowych i gospodarczych. Z imprezami zresztą może być jeszcze lepiej. Zobacz więcej na temat: marka narodowa POLSKA wycena firmy Ministerstwo Spraw Zagranicznych