Andrzej Pągowski i jego świat plakatu Polskim plakatem zachwyca się m.in. reżyser Martin Scorseze. Na światowych aukcjach nasze dzieła osiągają nierzadko niebotyczną wartość. O największych sukcesach i najgłośniejszych nazwiskach polskiego plakatu w Czwórce opowiedział sam mistrz, Andrzej Pągowski. Zobacz więcej na temat: Czwórka malarstwo reklama SZTUKA
Reklama Samsunga budzi dużo kontrowersji Samsung prezentuje swój najnowszy produkt w reklamie, która budzi dużo emocji. Obnaża rzeczywistość czy jest po prostu prymitywna? Zobacz więcej na temat: reklama samsung
Film: Seriale to boski świat dla reklamy produktów Coraz częściej bohaterowie filmów, zamiast zajmować się serialowymi problemami, wychwalają produkty, które pojawiają się na ekranie. - Reklamodawca musi zadać sobie pytanie czy chce iść w stronę promocji bazarowej i być najgłośniejszą przekupą - mówi Bohdan Pawłowicz, ekspert z zakresu marketingu i reklamy. Zobacz więcej na temat: FILM reklama Trójka
Lewandowski może zostać nową twarzą Adidasa Rober Lewandowski ma szanse zostać nową twarzą kampanii reklamowej firmy Adidas. Poinformował o tym na Twitterze dziennikarz Polsat Sport Mateusz Borek. Zobacz więcej na temat: adidas reklama Robert Lewandowski
Z miast znikną szpetne reklamy Znikną wreszcie szpetne reklamy przesłaniające Tatry, mazurskie jeziora, widok na morze czy centra miast - zapowiada na łamach "Gazety Wyborczej" senator PO Janusz Sepioł. Zobacz więcej na temat: reklama Sejm Tatry
Skuteczna forma reklamy w sieci Według najnowszych badań, retargeting, czyli reklama „podążająca za użytkownikiem” jest nawet 4-krotnie skuteczniejsza, niż tradycyjnych modeli. Potwierdza to liczba kampanii – o 40 procent większa w stosunku do roku ubiegłego. Na czym polega siła retargetingu? Zobacz więcej na temat: internet reklama retargeting
"NIe" dla zaśmiecania Polski reklamami Prezydent Bronisław Komorowski chce zgłosić projekt nowelizacji ustawy o ochronie krajobrazu. Zachęca wszystkich zainteresowanych do wypowiadania się na temat proponowanych rozwiązań. Zobacz więcej na temat: Bronisław Komorowski ekologia reklama
UOKiK zbadał rzetelność firm pożyczkowych Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów zbadał 57 firm pożyczkowych pod kątem rzetelności ich reklam - informuje "Puls Biznesu". Zobacz więcej na temat: pożyczka puls biznesu reklama UOKiK
Knorr wygrał z zupkami chińskimi w sądzie Unilever, właściciel marki Knorr, wygrał w czwartek w Sądzie Najwyższym spór z Tan Viet International, firmą produkującą azjatyckie zupy błyskawiczne. Zobacz więcej na temat: firma reklama
Milionowe straty Agory Grupa Agory miała w pierwszym kwartale 2013 roku 1,5 mln zł straty netto czyli tyle samo ile w I kwartale 2012 r. Zobacz więcej na temat: firma giełda papierów wartościowych media reklama
Reklama parku rozrywki wywołała protesty we Włoszech Oburzenie włoskich władz i organizacji turystycznych wywołała reklama parku rozrywki w Goeteborgu zniechęcająca do wakacji we Włoszech. Zobacz więcej na temat: reklama Szwecja turystyka Włochy
Pokolenie Y jest odporne na reklamę? Nie każdą Członkowie pokolenia y od dziecka byli bombardowani reklamami. Jednak, a może właśnie dlatego, nie są łatwym celem dla reklamodawców. Jak walczyć o ich uwagę? Zobacz więcej na temat: młodzież Pokolenie Y reklama
Dwa Srebra i Brąz za akcję Dotknij Dźwięku To już kolejna nagroda dla naszej inicjatywy Dotknij Dźwięku, która powstała w wyniku współpracy agencji interaktywnej Hypermedia Isobar z portalem PolskieRadio.pl. Projekt zestawia unikatowe, archiwalne zasoby Polskiego Radia z najnowocześniejszą technologią druku trójwymiarowego. Zobacz więcej na temat: Polskie Radio radio reklama
Wszystko, co robisz w sieci, może być użyte przeciwko tobie! - Najbezpieczniej jest kierować się regułą, że wszystko co robimy w sieci, może być zapisane i później wykorzystane przeciwko nam - uważa Paweł Jurek z firmy Dagma, zajmującej się bezpieczeństwem internetowym. Zobacz więcej na temat: Damian Kwiek internet komputery reklama
Cookie przestaje rządzić Zmiana przepisów uderzy w wydawców i reklamodawców. Zobacz więcej na temat: ciasteczko cookie internet konwersja reklamy reklama