X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Stasiak: Bywam vintage

Ostatnia aktualizacja: 04.02.2011 12:42
Postrach fanów odzieżowego oldschoolu zapewnia, że w piosence "Ja chcę być vintage" nie szydzi z ich gustu, a jedynie dobrodusznie się nabija.
Audio

Utwór „Ja chcę być vintage” Łukasza Stasiaka z wydanej pod patronatem płyty „Pół żartem, pół serio” narobił sporo zamieszania. Niejednego wyznawcę oldschoolowych tekstyliów i gadżetów rymy Stasiaka mogły porządnie zaboleć. – W piosence „Ja chcę być vintage” trochę się nabijam, ale bez chamstwa, zdrowo, choć nieco uszczypliwie. Sam bywam vintage, choć na ogół nie – uspokajał artysta w rozmowie z Justyną Dżbik.

W nakręconym w kultowych warszawskich plenerach teledysku do „Ja chcę być Vintage” oprócz Stasiaka pojawia się cała plejada współpracowników i przyjaciół, zrzeszonych pod podejrzanie brzmiącym szyldem „Alkopoligamia”. – To taka mała rodzinna firma, która powstała, by wydawać fajne płyty – wyjaśnia gość Czwórki. Jak podkreśla, wydawanie muzyki własnym sumptem gwarantuje artystyczną wolność. – Sami sobie wszystko dyktujemy – puentuje.

Stasiak nie ukrywa, że zysk z prowadzenia wytwórni może nie być proporcjonalny do nakładu włożonej pracy. Podkreśla jednak, że brak satysfakcji finansowej rekompensują zyski innego rodzaju. – Mam przyjemność, gdy trzymam tych pięć pięknie wydanych albumów, widzę te lakiery, digipaki – rozmarza się gość Justyny Dżbik.

Raper jest też zadowolony z przyjęcia, z jakim spotkał się album „Pół żartem, pół serio”. – Chodzę uchachany od stóp do głów – cieszy się. Z wydaniem kolejnego albumu Stasiak nie zamierza się jednak spieszyć. Jak wyjaśnia, na ostatniej płycie powiedział wszystko, co mu leżało na sercu i chwilowo nie ma nic do dodania. Niebawem ukaże się natomiast suplement do albumu z remiksami i gościnnym udziałem zaprzyjaźnionych artystów.

Więcej w rozmowie Justyny Dżbik z Łukaszem Stasiakiem. Dźwięk znajdziesz w ramce po prawej stronie.

ŁSz

 

Zobacz więcej na temat: firma Justyna Dżbik
Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Stasiak: Hip-hop mówi wprost

Ostatnia aktualizacja: 08.12.2010 16:41
- Inspirują mnie filmy Koterskiego, ale nie jestem jak Adaś Miauczyński – zapewnia Łukasz Stasiak. Raper wydał właśnie pod patronatem Czwórki debiutancki album "Pół żartem, pół serio".
rozwiń zwiń

Czytaj także

Masz zespół? Wypromuj go sam

Ostatnia aktualizacja: 03.02.2011 15:46
Studenci zarządzania z Warszawy z myślą o młodych kapelach przygotowali program "MyEnterprise: The Band". Chcą uczyć młodych muzyków, jak wyjść z podziemia i zarabiać na muzyce.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Nowy Jork według Miki Urbaniak

Ostatnia aktualizacja: 03.02.2011 17:31
Miasto jest magiczne, a z punktu widzenia artysty bardzo inspirujące – mówi artystka, której nowa płyta właśnie powstaje i ma się ukazać jesienią.
rozwiń zwiń