X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Czwórka poprawia wyniki słuchalności

Ostatnia aktualizacja: 13.05.2011 11:57
Według najnowszych wyników badań Radio Track SMG/KRC MillwardBrown Czwórka – Radio z Wizją powiększyło swoje audytorium o blisko 120 tysięcy nowych słuchaczy.
Audio

Według najnowszych wyników (luty-kwiecień 2011) instytutu badań opinii Radio Track SMG/KRC MillwardBrown w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku radiowa Czwórka rozbudowała swoje audytorium o blisko 120 tys. nowych słuchaczy, powiększając tym samym zasięg dzienny w grupie osób między 15 a 75 rokiem życia z 0,28% do 0,67%.

Co ciekawe, wzrost popularności (mierzony zasięgiem dziennym) dotyczył zarówno  dojrzałej części populacji, jak i ludzi młodych. W przypadku młodszych słuchaczy (do 30 roku życia), którzy tworzą główne audytorium Czwórki - Radia z Wizją (ponad 66%), zasięg dzienny wzrósł z 50 tys. osób do 133 tys., czyli o 166%.

Stacja zyskała również na udziałach rynkowych. O ile w ogólnej grupie dorosłych Polaków (15-75 lat), udziały radiowej Czwórki zwyżkowały z 0,16% do 0,47%, o tyle w wiodącej kategorii wiekowej (do 30 lat) wzrost był trzykrotny i oznaczał pokonanie progu 1% (z 0,38% do 1,14%).

W ujęciu geograficznym najnowsze wyniki Programu 4 Polskiego Radia, uzyskane w przedziale luty-kwiecień br. poprawiły się w porównaniu z analogicznym okresem poprzedniego roku aż w 12 (na 16) województwach.

"Radio z Wizją" to projekt najbardziej nowatorskiej z anten Polskiego Radia – Programu 4. Jego innowacyjność polega na równoczesnym nadawaniu sygnału radiowego i telewizyjnego. Wykorzystanie najnowszych technologii i interaktywnych rozwiązań pozwoli dotrzeć do szerszej grupy potencjalnych odbiorców stacji.

Czwórka obecna na wizji dostępna jest m.in. na platformie n (kanał 226), platformie Cyfra+ (kanał 145), w Telewizji Cyfrowej UPC (kanał 787) oraz w sieciach Aster, Toya, Telpol, Satfilm.

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Kolejne wzrosty słuchalności anten Polskiego Radia

Ostatnia aktualizacja: 10.12.2010 20:16
Polskie Radio systematycznie budują swoją pozycję w zasięgach dziennych i udziałach w czasie słuchania w większości grup słuchaczy.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Rośnie słuchalność anten Polskiego Radia!

Ostatnia aktualizacja: 09.02.2011 07:35
Według wyników badań Radio Track słuchalność Programu Trzeciego wynosi 8, 25 procent i jest najwyższa w historii badań.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Czwórka dwoi się i troi!

Ostatnia aktualizacja: 03.05.2011 12:00
Według najnowszych wyników badań Radio Track SMG/KRC MillwardBrown (styczeń-marzec 2011) w porównaniu z I kwartałem ubiegłego roku CZWÓRKA dwukrotnie zwiększyła swój zasięg oraz prawie trzykrotnie poprawiła swój udział w rynku!
rozwiń zwiń